گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیگو- مگنتز نظم می دهد، پنهان می کند و به نمایش می گذارد!

گو- مگنتز نظم می دهد، پنهان می کند و به نمایش می گذارد!

گو- مگنتز نظم می دهد، پنهان می کند و به نمایش می گذارد!

مجله تصویری سلاح- قطعا تاکنون فیلم های زیادی دیده اید که در آن ها نیروهای پلیس و یا خلافکاران، تفنگی را زیر میز کار خود پنهان کرده اند. اتصال سلاح به واسطه چسب و یا میخ روش هایی محتمل به نظر می رسند اما در حقیقت چنین نیست. در تمامی این مدل فیلم ها، تفنگی که به یک باره از زیر میز بیرون کشیده می شود، به کمک قطعه ای مغناطیسی نگه داشته خواهد شد. در این زمینه یکی از فعال ترین تولید کنندگان، شرکتی است به نام گو- مگنتز که در اوایل سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده است.

محصولاتی که توسط کمپانی گو- مگنتز تولید می شوند، همگی مخصوص استتار سلاح نیستند بلکه از آن ها برای نمایش تفنگ های مختلف بر سطح یک دیوار؛ به عنوان مثال در موزه ها و یا نمایشگاه های اسلحه و همچنین نظم بخشیدن به این مدل کلکسیون ها نیز استفاده می شود. از این رو کاربرد های وسیعی دارند و بدین جهت توانسته اند ظرف مدت زمانی کوتاه به محبوبیت زیادی دست یابند. البته شرکت های متعدد دیگری هم در این بازار حضور دارند اما اغلب مگنت های تولید شده از کیفیت، امکان استفاده راحت و همینطور قیمت مناسب برخوردار نیستند. گو- مگنتز مدعی است که در تمامی این زمینه ها حرف اول را می زند. محصولات کمپانی نام برده قابلیت تحمل وزن سلاح های سنگین را نیز در اختیار دارند و این در حالی است که می توانید تنها با استفاده از دو انگشت خود مگنت را از سطح مورد نظر جدا کنید. در ادامه نگاهی به چند مورد از پر فروش ترین محصولات کمپانی آمریکایی گو- مگنتز خواهیم داشت.

صفحه اتصال مدل GO-MAGNET W/SMALL

 

 

این محصول با قیمت مقرون به صرفه 13.99 دلار، 4.25″ x 1″ x .5″ ابعاد و 0.2 پوند وزن دارد. یک صفحه از این مدل به تنهایی می تواند سلاحی به وزن 15 پوند را روی خود نگه دارد. بدین ترتیب می توان به راحتی از آن برای پنهان کردن تفنگ، به نمایش گذاشتن آن و نظم بخشیدن به کلکسیون های مختلف بهره برداری کرد.

صفحه اتصال مدل VEHICLE

 

 

این محصول مخصوص آن هایی طراحی شده است که نیاز به صفحه ای بزرگ تر دارند و 3.95 دلار قیمت دارد. البته لازم به ذکر است که باید گو- مگنت هماهنگ با این صفحه را به صورت جداگانه خریداری کنید. این مورد  2″ x 3″ x 1/16″ ابعاد و 0.22 پوند وزن دارد.

صفحه اتصال مدل ENGRAVED VEHICLE

 

 

این صفحه به قیمت 14.95 دلار را نیز باید همراه گو- مگنت مخصوص آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این صفحه از بافتی ضد لغزش برخوردار بوده و طراحی لیزری دارد. این محصول 2″ x 3″ ابعاد و 0.1 پوند وزن دارد.

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد