گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیاین کمربند برای شرایط سخت!

این کمربند برای شرایط سخت!

این کمربند برای شرایط سخت!

مجله تصویری سلاح- کمربندهایی که تحت عنوان برند “اسلاید بلتز” طراحی و تولید می شوند، کمی با کمربندهای معمولی متفاوت هستند. ترکیب سبک کلاسیک با امکانات منحصر به فرد همچون دوام و پایداری بالا در شرایط محیطی نامساعد، این کمربند را تبدیل به ابزاری محبوب برای علاقه مندان ماجراجویی کرده است.

سگک به کار رفته در این کمبر بند از مواد کامپوزیتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده که استحکام بالایی نیز دارد. جالب است بدانید که این سگک همانند آنچه که در کمربندهای عادی دیده ایم، نیست! بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به قابلیت تبدیل به چاقوی تاشو، درب بازکن بطری، چراغ قوه ال ای دی و همچنین ابزاری برای روشن کردن آتش اشاره کرد. چاقوی نام برده از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر حرارت AUS-8 با پوشش تیتانیوم نیترید ساخته شده است. از طرفی مکانیسم خاصی که برای قفل شدن چاقو استفاده شده، این اجازه را به کاربر می دهد تا با یک دست قادر به باز کردن آن باشد.

بند مجموعه ساخت آمریکا بوده و به نحوی طراحی شده است که بتواند استحکام خود را در مقابل عناصر و شرایط آسیب رسان محیطی به خوبی حفظ کند. بخش داخلی بند با لایه محافظتی مقاوم TPU پوشش داده شده است. این ترکیب اختصاصی فاقد چرم است و با الزامات حساسیت پوست FDA کاملا مطابقت دارد. علاوه بر موارد فوق، بند استحکام کششی بالایی داشته و حالت سفتی خود را در هر وضعیتی حفظ می کند. باتوجه به مقررات، این کمربند برای فروش در انگلستان در دسترس نخواهد بود.

از نظر اندازه، کمربندهای چندکاره اسلاید بلتز را می توان به اندازه دلخواه برش زد. نمونه مورد بررسی ما 56 اینج (142 سانتی متر) درازا دارد و با سایز دور کمر تا 48 اینچ متناسب خواهد بود. برخلاف مدل های دیگر از کمربندهای اسلاید بلتز، بند این کمربند در تمام طول خود مجهز به سوراخ های ریز است. این ویژگی برای آن است که کمربند در بهترین وضعیت از نظر اندازه ثابت شود.

بند : 3.8 سانتی متر در 142 سانتی متر

سگک : 4.99 سانتی متر در 9.55 سانتی متر

 

 

همانطور که اشاره شد، کمربند به گونه ای ساخته شده است که بتواند در شرایط محیطی نامساعد تا مدت زمان زیادی استقامت نشان دهد. با این وجود در صورت بروز هرگونه مشکلی، محصول مذکور تا یکسال گارانتی خواهد داشت. تمام کمربندهای اسلاید بلتز از سیاست 45 روزه بازگرداندن کالا تبعیت می کنند.

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد