گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسیکوچکترین اسلحه دنیا متناسب با ابعاد کیف پول

کوچکترین اسلحه دنیا متناسب با ابعاد کیف پول

کوچکترین اسلحه دنیا متناسب با ابعاد کیف پول

مجله تصویری سلاح- ممکن است تاکنون سلاح های کوچک و یا به اصطلاح مینیاتوری زیادی دیده باشید که البته با وجود اندازه محدود خود، کارایی بالایی نیز دارند! Lifecard.22LR که تحت عنوان کوچکترین اسلحه دنیا متناسب با ابعاد یک کیف پول شناخته می شود، می تواند شلیک های مرگباری را از خود به نمایش بگذارد ضمن آن که این سلاح اندازه ای مشابه یک کارت بانکی دارد و می توان آن را به راحتی داخل کیف پول جای داد. Lifecard.22LR تنها 7 اونس وزن دارد.

 

 

سلاح مورد بحث توسط کمپانی آمریکایی اسلحه سازی Trailblazer ساخته شده است. این کمپانی اظهار کرده که مراحل توسعه طرح مفهومی LifeCard به سلاحی واقعی، بیش از هفت سال زمان برده است. Aaron Voigt رئیس کمپانی که هم به ارتش آمریکا و هم به سپاه دریایی این کشور خدمت کرده است، می گوید: طرح های نوین و نوآوری های حقیقی، بخش مهمی از روند کار در شرکت Trailblazer را به خود اختصاص می دهند. هدف ما ارائه مسیری متفاوت به منظور جلب هرچه حداکثری توجه طراحان اسلحه، تولید کنندگان آن و همچنین نیروهای نظامی خواهد بود. البته هیچ کس گمان نمی کرد که این روند هفت سال طول بکشد. با این وجود، زمان صرف شده ارزش داشته است زیرا مجموعه ای به دست آمد که از هر نظر فوق العاده بود.

 

 

Lifecard.22LR در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد. این سلاح مجهز به پوشش ایزونیت روی تمام اجزای فولادی و همچنین آلومینیوم سخت در قسمت فریم و دسته است. علاوه بر این موارد، در طراحی اسلحه نام برده دقت زیادی اعمال شده است. زمانی که دسته در حالت باز شده باشد، اپراتور هیچ گونه مشکلی برای استفاده از سلاح نخواهد داشت. قیمت Lifecard حدودا 399 دلار گزارش شده است. دفترچه راهنمای Lifecard شامل دستور العمل های ضروری برای استفاده از سلاح، نحوه شلیک، هدف گیری، تخلیه و مقررات قانونی خواهد بود. سخنگوی کمپانی اسلحه سازی Trailblazer می گوید: لازم به تاکید است که Lifecard نوعی تپانچه معمولی نیست و نباید برای مقاصد دفاع شخصی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

Lifecard.22LR یک تپانچه تک لول است که در حالت جمع شده به اندازه ی یک کارت اعتباری فضا اشغال می کند. این سلاح می تواند پنج گلوله با کالیبر .22LR را در خود جای دهد اما امکان بارگیری همزمان گلوله ها وجود نخواهد داشت. Lifecard تنها نیم اینچ ضخامت و 7 اونس وزن دارد. در واقع می توان آن را گزینه ای مناسب برای دوست داران جمع آوری کلکسیون های مرتبط به شمار آورد. با وجود ابعاد بسیار کوچک، اسلحه مذکور از 20 قسمت متفاوت تشکیل شده است که همگی برای عملکرد صحیح آن ضروری خواهند بود.

 

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد