گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیسرکوبگر صدا المنت 2

سرکوبگر صدا المنت 2

سرکوبگر صدا المنت 2

مجله تصویری سلاح- المنت 2 نوعی کاهنده صدا و یا به بیان دیگر “تعدیل کننده صدا” ساخت کمپانی آمریکایی AAC است که امکان تیراندازی سریع و دقیق را با حداقل صدای ممکن فراهم می سازد. این صدا خفه کن که به خوبی با تفنگ خفیف (سلاحی گرم که مجهز به فشنگ هایی با کالیبر 17. الی 22. است. در این مورد نیز مقصود از تفنگ خفیف بیشتر کالیبر 22. خواهد بود) جفت و جور می شود، خصوصیاتی کاملا مرموزانه دارد. اگرچه این ابزار نظامی شلیکی راحت را امکان پذیر می سازد، اما نباید به آن همچون یک سلاح تروریستی نگاه کرد. در واقع این مجموعه برای نیروهایی که مبتدی محسوب می شوند، یک گزینه تمرینی ایده آل خواهد بود. مهم ترین علت این موضوع نیز لگد محدود (بازگشت رو به عقب پس از شلیک) در مورد تفنگ خفیف 22. گزارش شده است. کارتریج های در دسترس و هزینه های پایین تعمیر و نگه داری از جمله دیگر دلایل محبوبیت این مجموعه هستند. استفاده از کاهنده صدا یا صدا خفه کن، به مجموعه مذکور قدرتی مضاعف خواهد بخشید.

 

 

صدا خفه کن تنها 4 اونس وزن سلاح را افزایش می دهد و این مزیت را نیز مدیون استفاده از تیتانیوم در روند ساخت خود خواهد بود. وزن پایین کاهنده صدا منتج به کاربرد راحت تر سلاح و رضایت مندی بیشتر اپراتور می شود. همانطور که اشاره شد، این مجموعه سرعت بالایی دارد و نشانه گیری را با دقت قابل توجهی انجام می دهد. المنت 2 تنها 5 اینچ طول به قسمت جلوی سلاح اضافه می کند و همین فاکتور باعث هدف گیری بهتر به خصوص برای نیروهای مبتدی خواهد شد. المنت 2 یک اینچ قطر دارد و به همین دلیل بسیار جمع و جور است. از فولاد ضد زنگ نیز به منظور مقاومت بیشتر در برابر خوردگی استفاده شده است. علاوه بر موارد فوق، می توان این مجموعه را به راحتی جداسازی و تمیز کرد.

 

 

با وجود تمامی مزایای نام برده، واضح ترین نکته مثبت در استفاده از این کاهنده، کاهش قابل توجه صدای ناشی از شلیک خواهد بود. المنت 2 در این زمینه بی نظیر بوده و کاهش صدا به اندازه ی 41 دسی بل را ثبت کرده است. جالب است بدانید که سیستم شنوایی انسان توسط اصواتی به قدرت 130 دسی بل دچار آسیب خواهد شد و یک تفنگ قدرتمند قادر به تولید 160 الی 170 دسی بل است! بدین ترتیب ضرورت استفاده از صدا خفه کن حتی برای یک تفنگ کالیبر 22. به راحتی قابل توجیه خواهد بود.

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد