گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسیاسلحه ای با امضا گریزلی!

اسلحه ای با امضا گریزلی!

اسلحه ای با امضا گریزلی!

مجله تصویری سلاح- اسمیت اند وسون یکی از کمپانی های معروف اسلحه سازی به شمار می رود که در اسپرینگفیلد؛ ماساچوست آمریکا واقع شده است. علاوه بر فعالیت گسترده در زمینه های مرتبط با امور نظامی، این شرکت  به ساخت اسلحه های سفارشی برای سالگردها و یا رویدادهای مهم نیز توجه ویژه ای دارد.  بسته به سلیقه مشتریان می توان این سلاح های سفارشی را به حکاکی های دستی، لیزری و حتی پوشش طلای 24 عیار مزین کرد. در نهایت نیز برای آن که از محصولی کاملا متمایز رونمایی شود، اسمیت اند وسون تپانچه های سفارشی را در جعبه های نمایشی از جنس چوب گردو یا گیلاس مرغوب قرار می دهد. 329PD آلاسکا بک پکر تالو نیز از جمله سلاح های منحصر به فرد تولید شده توسط این کمپانی است.

اسمیت اند وسون مدل 329PD با کالیبر .44 mag/.44 spl سلاحی است که توسط کمپانی نامبرده تحت طبقه بندی “سلاح های مخصوص دفاع شخصی” طراحی و ساخته شده است. فریم اسلحه از جنس عنصر اسکاندیم است که این موضوع مزیتی مهم برای مجموعه به شمار می رود زیرا می تواند تا اندازه قابل توجهی وزن سلاح را کاهش دهد. 329PD در سال 2010 به صورت رسمی معرفی شد. روی دسته سلاح در قسمت کناری آن می توان تصویر یک خرس گریزلی که با استفاده از لیزر حک شده است را مشاهده کرد.  329PD می تواند 6 دور فشنگ با کالیبر .44 مگنوم و یا .44 اسمیت اند وسون (کالیبر ویژه شرکت)  را شلیک کند.

 

 

علاوه بر موارد فوق، اکثر اسلحه هایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند همانند همین محصول، هزینه های نگه داری و ارتقای بسیار پایین تری خواهند داشت.

مشخصات اسمیت اند وسون 329PD                      

– نوع: تپانچه

– کالیبر: .44 مگنوم و یا .44 اسمیت اند وسون مخصوص

– طول لوله: 6.35 سانتی متر

– ظرفیت: 6 دور

– طول کلی: 19.685 سانتی متر

– وزن در حالت خالی: 0.84 کیلوگرم

– جنس: فولاد ضد زنگ، لاستیک سنتتیک مشکی

– پایین ترین قیمت: 840 دلار

– بالاترین قیمت: 979 دلار

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد