گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسیرولور سفارشی کوچک از تالو

رولور سفارشی کوچک از تالو

رولور سفارشی کوچک از تالو

مجله تصویری سلاح- تالو در سال 1965 تاسیس شد و در مناطق مختلفی همچون تگزاس، آرکانزاس، لوئیزیانا و اکلاهما که همگی از ایالت های جنوبی آمریکا هستند به راه اندازی شعب خود اقدام کرد. این کمپانی امروزه در زمینه طراحی و ساخت نمونه های سفارشی از تولیدات برندهای مطرحی مانند اسمیت اند وسون، کلت، گلاک و نورث آمریکن آرمز فعالیت دارد. کلکسیونرها باید برای خرید یکی از نسخه های سفارشی تالو با فروشندگان محلی منطقه زندگی خود تماس حاصل کرده و مراحل خرید را انجام دهند.

از سال 1965 تاکنون تالو موفقیت زیادی در راستای جلب نظر خریداران که عمده آنها نیز کلکسیونرهای آمریکایی بوده اند، به دست آورده است. طی سالهای اخیر نیز فعالیت این کمپانی در عرصه تولید سلاح های سفارشی (نسخه اصلی این دسته سلاح ها در کمپانی های اسلحه سازی ساخته شده و تالو نمونه هایی سفارشی از آنها را معرفی کرده است) و لوازم جانبی ویژه گسترش یافته است. از جمله قدیمی ترین طراحی های این شرکت که در اوایل سال 1977 صورت گرفت، می توان به تولید یک سری تفنگ ساچمه زنی موسبرگ اشاره کرد. فعالیت تالو با سلاح های محبوبی همچون کلت 1911 و والتر PPK ادامه یافت. در سال 2006، شاهد تمرکز بیشتر شرکت بر Ruger John Wayne Vaquero بوده ایم. جالب است بدانید که تمامی نمونه های سفارشی تولید شده توسط تالو با استقبال قابل توجه کلکسیونرها همراه بوده است. در ادامه نگاهی به یکی از رولورهای سفارشی این کمپانی تحت عنوان NONAA22MTB خواهیم داشت که نسخه اصلی آن توسط نورث آمریکن آرمز ساخته شده است.

 

 

مشخصات رولور NONAA22MTB       

باید اشاره کرد که این سلاح فاقد فریم محافظ ماشه است و در ابتدا ممکن است تصویر شود ماشه هم ندارد اما اینچنین نیست و پس از مسلح شدن با فشار کمی روی برجستگی کوچکی که در محل ماشه مشاهده می شود، گلوله شلیک می شود.

– خانواده: سری مینی رولور

– مدل: Bug Out II

– جنس: فولاد ضد زنگ

– فریم: فولاد و لاستیک سیاه

– کالیبر: 22 مگنوم

– ظرفیت: 5

– لوله: 5.08 سانتی متر

– قیمت پیشنهادی کارخانه: 299.95 دلار

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد