گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیابزارک مدولار پیشرفته برای حمل سلاح!

ابزارک مدولار پیشرفته برای حمل سلاح!

ابزارک مدولار پیشرفته برای حمل سلاح!

مجله تصویری سلاح- انتخاب مناسب ترین جلد مخصوص حمل سلاح، یکی از مهم ترین دغدغه های نیروهای نظامی و همچنین واحدهای پلیس محسوب می شود. در این میان محفظه هایی که قابلیت اختفا دارند نیز با استقبال بیشتری رو به رو خواهند شد. “شیپ شیفت استارتر کیت” از جمله سیستم های مدولار حمل و نقل سلاح  ساخت کمپانی آمریکایی Alien Gear است که نه تنها امکان تنظیم بین حالات مختلف را در اختیار کاربر قرار می دهد، بلکه با طراحی منحصر به فرد خود توانایی پنهان ماندن از دید دشمن را نیز دارد.

شیپ شیفت استارتر کیت، 99.88 دلار قیمت دارد. همانطور که گفته شد این محصول قابلیت تنظیم دارد و می توانید در وضعیت های مختلف آن را مورد استفاده قرار دهید. بخش قابل توجهی از شیپ شیفت متشکل از لاستیک مصنوعی نئوپرن بوده که توسط فرآیند پلیمریزاسیون ایجاد شده است. بهره برداری از این ماده منتج به راحتی بیشتر کاربر در استفاده از جلد مخصوص حمل سلاح خواهد شد. این مدل در مقایسه با نمونه های مشابه قدیمی، انعطاف پذیری قابل توجهی دارد. کاربر بنابر میل شخصی خود می تواند جلد را روی کمربند و یا در قسمت داخلی نصب کند. برای رها سازی سلاح نیز تنها کافی است یک دکمه ساده را فشار دهید. استفاده از محفظه های مختص حمل سلاح هیچ گاه به این آسانی نبوده است. اندازه جمع و جور شیپ شیفت آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای استتار موثر کرده است. همچنین با استفاده از زائده ای کوچک می توان مجموعه نام برده را در قسمت جلوی بدن و زیر کمربند نصب کرد. این روش حمل بسیار راحت بوده و قابلیت تطبیق با پوشش های مختلف را خواهد داشت.

در مجموع شیپ شیفت در حالت های زیر قابل تنظیم خواهد بود:

– IWB؛ قسمت زیر کمربند

 

 

– OWB؛ قسمت خارجی کمربند

 

– OWB؛ قسمت خارجی کمربند همراه با اجزای کامل شیپ شیفت

 

 

– AIWB؛ قسمت جلوی بدن در فضای زیرین کمربند

 

 

علاوه بر موارد فوق، شیپ شیفت مجهز به ابزار دیگری نیز خواهد بود که داخل خودرو نصب می شود. این جز با هدف سرعت و راحتی بیشتر در استفاده از سلاح توسط نیروی نظامی به ویژه در مواقع حساس طراحی شده است. ابزار مذکور را می توان بر سطوح مختلف نظیر چوب، گچ، پلاستیک و یا ورقه فلزی نصب کرد. لازم به ذکر است که روند اتصال این جز به سطوح خودرو در حداقل مدت زمان ممکن امکان پذیر خواهد بود.

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد