گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسیاز بهترین هفت تیرهای جمع و جور!

از بهترین هفت تیرهای جمع و جور!

از بهترین هفت تیرهای جمع و جور!

مجله تصویری سلاح- هفت تیر یا رولور نوعی سلاح کمری است که معمولا ظرفیت حمل 5، 6 و یا 7 فشنگ را در اختیار دارد و به همین دلیل نیز هفت تیر نامیده می شود. هفت تیر باتوجه به ابعاد، ضریب اطمینان بالا و استفاده آسان گزینه ای مناسب برای حمل پنهان توسط نیروهای نظامی و یا مامورین اجرای قانون در ماموریت ها شمار می رود. در ادامه 10 هفت تیر ویژه با قابلیت اختفا را معرفی خواهیم کرد.

Rossi 352

$299

این سلاح با ظرفیت شلیک 5 فشنگ کالیبر .38 اولین مورد از لیست مذکور خواهد بود. شلیک با استفاده از Rossi 352 بسیار آسان بوده و هیچ گونه تمهیدات خاصی نیاز ندارد. در مجموع با توجه به قیمت هفت تیر و عملکرد آن، Rossi 352 را می توان نمونه ای کاملا مناسب به شمار آورد.

 

 

Ruger GP11

$725

سلاح های زیادی با اندازه جمع و جور وجود دارند که می توانند برای حمل و نقل بدون آگاه شدن نیروهای دشمن مورد استفاده قرار گیرند، اما این مدل توانایی قابل توجهی در دفاع از جان نیروهای نظامی به همراه خواهد داشت. این هفت تیر کوچک و به اندازه یک کف دست بوده و مهمات مگنوم .357 را شلیک می کند. لوله 7.62 سانتی متر طول داشته و ظرفیت شلیک 5 فشنگ را دارد.

 

 

 S&W Bodyguard 38

$469

S&W Bodyguard 38 از جمله بهترین هفت تیرهای جمع و جور با عملکرد مناسب و قابلیت اختفا به شمار می رود. این سلاح نیز ظرفیت 5 فشنگ را دارد و می تواند مهمات ویژه با کالیبر .38 را شلیک کند.

 

 

Ruger LCR-22

$499

زمانی که صحبت از زمان و فرصت اندک برای عملکرد حداکثری به میان می آید، Ruger LCR-22 سابقه ای درخشان خواهد داشت. ظرفیت بیشتر این سلاح (هشت بار شلیک)، لگد پایین و همچنین دقت بالای شلیک از جمله مهم ترین عوامل موثر در محبوبیت این هفت تیر میان نیروهای نظامی و به ویژه مامورین اجرای قانون در سراسر دنیا محسوب می شوند.

 

 

 Smith and Wesson 442

$749

این مورد نیز گزینه ای کاملا ایمن و بدون دردسر به شمار می رود. در واقع Smith and Wesson 442 نه تنها هفت تیری همه فن حریف است، بلکه با ابعاد جمع و جور خود می تواند به راحتی توسط نیروی نظامی حمل و نقل شود. مجموعه عوامل مذکور سبب شده است تا این سلاح به محبوبیت زیادی در آمریکا دست یابد.

 

 

 Taurus Protector

$615

لوله این سلاح تنها 5.08 سانتی متر طول داشته و از این رو قابلیت اختفای بالایی دارد. همچنین قادر به شلیک 5 فشنگ مخصوص .38 و یا مگنوم .357 خواهد بود. به عقیده بسیاری از نیروهای نظامی و سایر واحدهای مرتبط قانونی، این هفت تیر گزینه مناسبی برای حمل و نقل بدون آگاهی نیروهای دشمن به شمار خواهد رفت.

 

 

 North American Arms .22 Revolvers

$209

اگر پیش از هر چیز به اندازه یک هفت تیر با قابلیت اختفا توجه کنیم، این سلاح نسخه ای بدون رقیب خواهد بود. طول لوله تنها 2.8 سانتی متر گزارش شده است. از نظر وزنی نیز سلاح بسیار سبک بوده و همچنین قیمت بالایی ندارد. فاکتورهای مذکور همگی در افزایش محبوبیت North American Arms .22 تاثیرگذار بوده اند.

 

 

 Ruger Super Redhawk

$1079

قیمت بالای این سلاح پیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کند. در میان دیگر نمونه های این لیست، پنهان کردن سلاح مورد نظر کمی دشوارتر به نظر می رسد. ظرفیت Ruger Super Redhawk، 6 فشنگ عنوان شده است.

 

 

S&W Governor

$769

S&W Governor قادر به شلیک مهمات .410 است. از دید تخصصی قدرت و عملکرد این سلاح قابل توجه خواهد بود.

 

 

Taurus Raging Bull

$641

آخرین سلاح لیست می تواند مگنوم .44 را شلیک کند. مشکلی که در مورد اکثر تفنگ های سازگار با مگنوم .44 وجود دارد، اندازه بزرگ آنها خواهد بود و بدین ترتیب از نظر قابلیت اختفا فوق العاده نیستند. ظرفیت سلاح پنج یا شش فشنگ .44 و .454 بر اساس نظر مشتری است.

 

 

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد