گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیتکنولوژی خاص ارتش آمریکا در ساخت و ساز!

تکنولوژی خاص ارتش آمریکا در ساخت و ساز!

تکنولوژی خاص ارتش آمریکا در ساخت و ساز!

مجله تصویری سلاح- سیستم فرماندهی سپاه تفنگداران دریایی آمریکا که به اختصار MCSC خوانده می شود، با استفاده از بزرگترین چاپگر سه بعدی دنیا اقدام به ساخت سربازخانه های بتنی ظرف مدت زمان دو روز کرده است. ساخت و ساز پایه ای این سربازخانه ها که 46 متر مربع اندازه دارند، 40 ساعت به طول انجامیده است. تیم MCSC به همراه هیئت اعزامی نیروی دریایی در مرکز تحقیق و توسعه مهندسی ارتش آمریکا واقع در شمپین(ایلینوی) نخستین پروتایپ از سربازخانه های مورد نظر را توسعه داده اند. این پروسه از طریق مدل سازی به وسیله یک رایانه قدرتمند، بتن و یک چاپگر سه بعدی تکمیل شده است. پس از چاپ طرح، مخلوط بتن وارد چاپگر شده و دیوارهای سربازخانه به صورت لایه لایه روی یکدیگر قرار گرفته اند.

 

 

سپاه تفنگداران دریایی هم اکنون در حال تحقیق و بررسی بیشتر است تا مشخص شود که چگونه می توان به این تکنولوژی بعد عملیاتی داد و از آن استفاده گسترده کرد. در این ارزیابی تیمی مشخص شد که اگر روند اختلاط و پمپاژ بتن نیز از طریق یک ربات انجام شود، روند کلی تا اندازه زیادی تسهیل شده و می توان زمان ساخت و ساز با چاپگر سه بعدی را به یک روز کاری کاهش داد.

 

 

متیو فریدل (کاپیتان MCSC) می گوید: ما نمی خواهیم که در محیط های نظامی و یا جنگی نیروهای سپاه تفنگداران دریایی با استفاده از ابزارآلات رایج مشغول ساخت و ساز شوند. در اختیار داشتن یک چاپگر سه بعدی که بتواند سربازخانه هایی مستحکم تولید کند، مزیتی بزرگ برای ارتش آمریکا محسوب می شود.

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد