گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیاز بهترین کوله پشتی های نظامی

از بهترین کوله پشتی های نظامی

از بهترین کوله پشتی های نظامی

مجله تصویری سلاح- همانطور که می دانید طیف متنوعی از کوله پشتی های تاکتیکی وجود دارند که می توانند به استفاده نظامی و یا مصرف روزمره اختصاص یابند. کوله پشتی های نظامی اغلب تفاوت هایی محسوس با کوله پشتی های معمولی دارند. آنها مجهز به ویژگی های سازمان یافته هستند و دوام بسیار بالاتری از نمونه های دیگر خواهند داشت. از جمله مهم ترین خصوصیات کوله پشتی های نظامی می توان به استفاده از نایلون تقویت شده در روند ساخت، قابلیت ضد آب و رنگ بندی هماهنگ با محیط های طبیعی اشاره کرد. در ادامه نگاهی به چند مورد از بهترین کوله پشتی های نظامی خواهیم داشت.

GORUCK GR1

حدودا 10 سال پیش جیسون مک کارتی (سرباز سابق نیروهای ویژه آمریکا) برندی تحت عنوان GORUCK را با هدف تولید یک کوله پشتی نظامی متمایز از سایر نسخه های موجود، راه اندازی کرد. وی به دنبال طراحی محصولی بود که نه تنها برای یک نیروی نظامی در حال جنگ قابل استفاده باشد، بلکه کاربری عادی و روزمره نیز داشته باشد. بدین ترتیب GR1 Rucksack به عنوان یک کوله پشتی استاندارد با کاربری روزانه و طراحی شده با استفاده از تکنولوژی های نظامی، پا به عرصه تولید و رقابت گذاشت. این محصول مجهز به بخشی مخصوص قرار گیری لپ تاپ و همچنین یک جیب داخلی نظم دهنده است که همگی با به کار گیری مواد مرغوب و با دوام ساخته شده اند. علاوه بر موارد فوق، در قسمت پشتی مجموعه نیز به منظور حفاظت بیشتر یک صفحه پلاستیکی تعبیه شده است.

– حجم: 21 یا 26 لیتر

– وزن: 1.4 کیلوگرم

– قیمت: 295 دلار

 

 

Prometheus Design Werx S.H.A.D.O.

این کوله پشتی را می توان بهترین و سبک ترین محصول تاکتیکی این لیست به شمار آورد. دسترسی آسان، استحکام بالا و فضاهای مختلف برای نظم دهی به وسایل از جمله مهم ترین خصوصیات این کوله پشتی محسوب می شوند.

– حجم: 28 لیتر

– وزن: 1.2 کیلوگرم

– قیمت: 260 دلار

 

 

5.11 Tactical RUSH72

اگر بخواهیم روی بعد ظاهری تمرکز کنیم، این کوله پشتی شباهت بیشتری به طراحی های نظامی خواهد داشت. عدد 72 که در نام این محصول دیده می شود به محتویات آن اشاره دارد. در واقع تجهیزاتی که در این کوله پشتی قرار داده شده اند، برای بقای 72 ساعته نیروی نظامی کافی خواهند بود. به این دسته از کوله پشتی ها اصطلاحا bug-out bags گفته می شود. جیب های جلویی نیز برای نظم دهی به وسایل همراه کاربر فضای مناسبی در اختیار دارند.

– حجم: 55 لیتر

– وزن: 1.8 کیلوگرم

– قیمت: 170 دلار

 

 

 Triple Aught Design FAST Pack Litespeed

FAST Pack Litespeed نوعی کوله پشتی با طراحی نظامی است که برای استفاده عادی و روزمره نیز ویژگی های مثبت متعددی دارد. دو مورد از مهم ترین مزایای این محصول، وزن پایین و ابعاد جمع و جور آن خواهد بود. از طرفی امکان شخصی سازی کوله پشتی به سلیقه کاربر و همچنین وابسته به نیازهای وی نیز وجود دارد.

– حجم: 22 لیتر

– وزن: 1.7 کیلوگرم

– قیمت: 245 دلار

 

 

Mystery Ranch 3 Day Assault

3 Day Assault یک کوله پشتی آمریکایی با الهام از انواع نظامی است که از یک طراحی سه زیپی بهره می برد. این طراحی دسترسی راحتی را به اقلام داخل کوله پشتی در اختیار کاربر قرار می دهد. طرفین این محصول مجهز به بندها و توریهایی است که امکان اتصال انواع تجهیزات جانبی را فراهم می کند.

– حجم: 30 لیتر

– وزن: 2.08 کیلوگرم

– قیمت: 375 دلار

 

 

Arc’teryx LEAF DryPack 25

این کوله پشتی کاملا ضد آب و مجهز به دو کیسه مدولار جادار است. در طراحی DryPack 25 همچنین یک تیوب کوچک مشکی رنگ نیز در نظر گرفته شده است که در صورت پرتاب شدن در آب به طور دستی کوله پشتی را باد کرده و آن را تبدیل به ابزاری برای نجات کاربر خواهد کرد.

– حجم: 25 لیتر

– قیمت: 699 دلار

 

 

Camelbak MilTac M.U.L.E

با تنها دو محفظه ساده، این کوله پشتی برای ماموریت های سریع طراحی شده است. این مدل نیز همانند یک سری دیگر از کوله پشتی های تاکتیکی لیست حاضر، مجهز به بندهایی ویژه مخصوص اتصال تجهیزات جانبی البته به صورت محدود است.

– حجم: 8 لیتر

– وزن: 0.8 کیلوگرم

– قیمت: 133 دلار

 

 

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد