گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیسیستم مدرن امنیتی بایوفایر؛ شلیک با اثر انگشت!

سیستم مدرن امنیتی بایوفایر؛ شلیک با اثر انگشت!

سیستم مدرن امنیتی بایوفایر؛ شلیک با اثر انگشت!

مجله تصویری سلاح- به تازگی یک تکنولوژی بیومتریک جدید و پیشرفته توسط شرکتی آمریکایی بایوفایر که دفتر مرکزی آن در شهر بوستون قرار دارد، معرفی شده است. این سیستم منتج به ساخت تسلیحاتی خواهد شد که تنها به دست اپراتورهای قانونی قابلیت شلیک دارند و بدین ترتیب آمار استفاده غیر ایمن، غیر قانونی و همچنین خودکشی های عمدی و یا تصادفی به طرز قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

 

 

فناوری پیشنهادی بایوفایر شامل ایجاد مجوز از طریق حسگر اثر انگشت خواهد بود که فقط با اپراتورهای قانونی سازگاری دارد و اجازه شلیک اسلحه در دستان هر شخصی را نمی دهد. گفتنی است که هر اسلحه هوشمند بایوفایر امکان کار با چندین اثر انگشت را در اختیار خواهد داشت اما تنها مالک قانونی اصلی می تواند اپراتورهای جدید را برای این سیستم تعریف کند.

از نظر سهولت در استفاده، با قطعیت می توان گفت که این محصول بی رقیب خواهد بود. اسلحه در کثری از ثانیه اثر انگشت فرد را اسکن کرده و قفل شلیک را باز می کند. به همین ترتیب در بازه های زمانی عدم استفاده اپراتور، مجددا سیستم مذکور ظرف یک ثانیه بسته می شود. باتری این مجموعه نیز با یک مرتبه شارژ تا یک سال را پشتیبانی می کند.

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد