گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهفوتوگانزگزارش تصویری؛ از جابجایی اتوبوس خاص تا یک اصلاح کرونایی!

گزارش تصویری؛ از جابجایی اتوبوس خاص تا یک اصلاح کرونایی!

گزارش تصویری؛ از جابجایی اتوبوس خاص تا یک اصلاح کرونایی!

مجله تصویری سلاح-ثبت تصاویر با موضوع “نظامی” دشواری های خاص خود را دارد. اینجا مناظری شکار می شوند که برای شکل گیری آنها تدابیری خاصی لازم است! برای مثال ثبت لحظه شلیک یک جنگنده، سوژه ای نیست که پیوسته بتوان شرایط آن فراهم باشد. در ادامه این مجموعه مطالب بخشی از جدیدترین و برترین تصاویر نظامی ارائه می شود:

سربازان گارد ملی ارتش آلاسکا در حال استفاده از یک فروند بالگرد ترابری سنگین دو موتوره و دو ملخه‌ آمریکایی به نام بوئینگ CH-47 شینوک برای جا به جایی اتوبوسی متروکه. این اتوبوس به واسطه کتاب و فیلم سینمایی به‌سوی طبیعت وحشی شهرت فراوانی یافت.

 

نمایش هوایی دیدنی سقوط شعله های آتش از گروه نجات 347 ام (یکی از واحدهای عملیاتی نیروی هوایی آمریکا) که در تاریخ ژوئن سال 2020 صورت گرفت. این برنامه در واقع به فرمانده Bryan Creel اختصاص داشت. بر اساس سنتی دیرینه در نیروی هوایی، به دنبال عزیمت خلبانان از پایگاه نمایشی ویژه برگزار می شود.

 

داوطلبان واحد نیروهای ویژه در حال حرکت به روی سینه برای عبور از موانع به دنبال شرکت در توری مربوط به مرکز جنگی مخصوص نیروی دریایی واقع در شهر کورونادو کالیفرنیا. این تور متشکل از یک آزمون سخت 72 ساعته است که نیروهایی هوشمند و با انگیزه تربیت می کند و می تواند منتج به گزینش افرادی سرسخت شود.

 

جت جنگنده چند منظوره جنرال داینامیکس F-16 فایتینگ فالکن که در خدمت واحد 180 FW گارد ملی هوایی اوهایو قرار دارد، طی یک ماموریت آموزشی شبانه در تاریخ 16 ژوئن سال 2020.

 

نیروهای سپاه تفنگداران دریایی آمریکا در حال شلیک از مسلسل M240 که داخل یکی از وسایل نقلیه امرپ (مقاوم و محافظت شده در برابر مین و کمین) ارتش این کشور جایگذاری شده است. این عملیات شبانه در کویت و در تاریخ 16 ژوئن سال 2020 انجام گرفته است.

 

هواپیمای نورثروپ گرومن  E-2Dهاوکی در حال راه اندازی از عرشه پرواز ناو هواپیمابر یواس‌اس رونالد ریگان طی زنجیره ای از عملیات های مشخص در تاریخ 17 ژوئن سال 2020 در دریای فیلیپین.

 

هواگرد دو سرنشین مک‌دانل داگلاس F-15E استرایک ایگل نیروی هوایی آمریکا در حال نزدیک شدن به هواگرد سوخت رسان بوئینگ KC-135 استراتوتانکر بر فراز ناحیه تحت مسئولیت ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در تاریخ 12 ژوئن سال 2020.

 

نیروهای گردان سوم از 25 امین هنگ هوانوردی ارتش آمریکا، آماده اجرای ماموریتی چندگانه از بوئینگ CH-47 شینوک در اطراف جزایر هاوایی.

 

یکی از نیروهای سپاه تفنگداران دریایی آمریکا با پوشش محافظتی کامل MOPP در حال نوشیدن آب هنگام برنامه دو شبانه واقع در مارین کور بیس، هاوایی (یکی از حوزه های سرشماری آمریکا).

 

پرسنل یک کارخانه تعمیر کشتی مشغول آماده سازی کشتی یواس‌اس سلحشور (MCM 10) برای آن که باری دیگر به آب انداخته شود. تصویر مربوط به تاریخ 10 ژوئن سال 2020‌ است و در ژاپن گرفته شده است.

 

ناو هواپیمابر یواس‌اس نیمیتز در حال ورود به بندر آپرا در تاریخ 24 ژوئن سال 2020.

 

دانشجویان دانشکده افسری در حال آماده سازی برای روز جذب پرسنل آکادمی نیروی هوایی آمریکا در شهر کلرادو اسپرینگز، تاریخ 25 ژوئن سال 2020.

 مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد