گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیزمان به سبک نظامی

زمان به سبک نظامی

زمان به سبک نظامی

مجله تصویری سلاح- قطعا اگر جز افرادی باشید که همواره درگیر ماجراجویی هستند در انتخاب ساعت برای خود مقداری باید متفاوت عمل کنید. نظامیان، ورزشکاران رشته هایی مانند کوهنوردی یا آنهایی که اهل پرواز هستند در هنگام انتخاب ساعت فقط سراغ انواع تاکتیکی/نظامی آن می روند! ساعت هایی که برای فعالیت در شرایط خاص تولید می شوند. بدنه های حجیم، استفاده از ترکیبات مقاوم، شیشه های معدنی و امکاناتی مانند مقاومت در برابر نفوذ آب، ارتفاع سنج، دماسنج و … از جمله مواردی هستند که باید در ساعت های به اصطلاح نظامی سراغ آنها را گرفت.

شاید برای یک کاربر عادی هیچگاه شرایطی پیش نیاید که از زمانسنج خود زیر یک دکل فشار قوی استفاده کند اما یک کماندو قطعا به وجود ساختار آنتی مگنتیک در ساعت خود اهمیت می دهد. اما جذابیت و زیبایی به کار رفته در طراحی این ساعت ها موجب شده تا در بخش عمومی بازار هم مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کنند.

با این توضیحات برای امروز تعدادی از ساعت های پرطرفدار نظامی و تاکتیکی را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

تایمکس T49612

1

این مدل یک قطب نمای تمام عیار و حرفه ای را با خود همراه دارد که در 16 نقطه مسیر درست را برای کاربر خود مشخص می کند. صفحه نمایش آن چندان بزرگ نیست که این مساله مقاومت آنرا در برابر ضربات وارد افزایش می دهد به عبارت دیگر تایمکس به این راحتی ها نمی شکند. بدنه و بند آن از رزین مقاوم ساخته شده و پایداری بالایی دارد. این ساعت 68 دلار قیمت گذاری شده است.


جی شاک GA100-1A1

2

کاسیو با زیرمجموعه جی شاک خود به خوبی در بازار ساعت های مقاوم حضور دارد و محبوب میلیون ها نفر در سراسر جهان است. این ساعت با ظاهری بسیار جذاب دارد. تا حدود 200 متر در عمق آب مقاومت خواهد کرد. البته مقداری خواندن صفحه آن به رغم وجود چراغ در نور کم دشوار است. برای خرید این شوالیه سیاه باید 72 دلار هزینه کنید.


تایمکس  T49825DH

3

فولاد زد زنگ در بدنه و کریستال بکر در صفحه این ساعت هماهنگی بی نظیری را به نمایش گذاشته اند. این شیشه هرگز قطرات آب را روی خود نگه نمی دارد. البته تنها در حدود 100 متر می توان با آن ماجراجویی آبی داشت. قیمت این مدل از تایمکس 106 دلار است.


کاسیو PAG240-1CR PATHFINDER

4

همانطور که از نام ساعت مشخص است آنرا باید یک جستجوگر و مسیریاب تمام عیار دانست. این ساعت با انؤژی خورشید باتری ذخیره خود را شارژ می کند. یک ساعت جهانی بسیار کارآمد دارد و امکانات مختلفی از کرونومتر گرفته تا ماشین حساب را در اخیتار کاربر قرار می دهد. البته مقداری صدای آلارم های آن ضعیف است. برای خرید این مسیریاب باید 160 دلار هزینه کنید.


کاسیو جی شاک RANGEMAN

5

از این ظاهر مشخص است که برای هر گونه شوک ناگهانی آمادگی دارد. مقاومت در برابر رطوبت و فشار آسانترین کار برای RANGEMAN خواهد بود. سنسورهای  دقیق این ساعت شما را شیفته خود می کند. جی شاک موردنظر 187 دلار قیمت دارد.


بلک هاوک ADVANCED FIELD OPERATOR

6

استفاده از فولاد ضد زنگ 316 ال در ساخت بدنه آنرا به محصولی مقاوم در برابر هر گونه ضربه تبدیل کرده است. شاید تنها ایراد آنرا باید عدم وجود نور پس زمینه دانست. این اثر هنری تاکتیکال 200 دلار قیمت گذاری شده است.


لومینوکس EVO NAVY SEAL

7

زبان طراحی این شرکت در تمام محصولاتش مشخص است. براحتی می توان صفحه آنرا مشاهده کرد که این امتیازی مهم به شمار می رود. استفاده از شیشه معدنی و مقاومت در برابر تا عمق 200 متر از جمله خصوصیات این ساعت با ظاهری تاکتیکی هستند. برای خرید لومینوکس باید 209 دلار هزینه کنید.


ماراتون MILITARY NAVIGATOR

8

این ساعت کاملا براساس استانداردهای نظامی ساخته شده است. خلبانان علاقه زیادی به این مدل دارند. بدنه فایبرگلاس و مقاومت آن در برابر فشار آنرا به گزینه ای مناسب برای چتربازی نیز مبدل کرده است. این مدل 230 دلار قیمت دارد.


لومینوکس A.8831.KM RECON

9

این ساعت به همراه خود یک قطب نمای کارآمد مستقل دارد. صفحه 46 میلیمتری آن به خوبی دیده می شود. مسافت سنج آن عملکرد خوبی دارد و بکارگیری یاقوت برای ساخت شیشه صفحه نیز بر جذابیت های آن افزوده است. این مدل 241 دلار قیمت گذاری شده است.


سونتو CORE

10

کمپانی سونتو نیز در تولید ساعت های خود از یک زبان طراحی اختصاصی پیروی می کند. ارائه اطلاعات آب و هوا، فشارسنج، ارتفاع سنج، هشدار برای تغییرات فشار، پیش بینی طوفان و … تنها بخشی از امکانات این مدل است. برای خرید سونتو باید 259 دلار هزینه کنید.


گارمین TACTIX

11

گارمین را با مکان یاب های مشهور آن می شناسیم که البته ادر این محصول نیز به خوبی شاهد حضور عوامل شهرت گارمین هستیم. جی پی اس، ارتفاع سنج، قطب نما و … همه چیز در اختیار کاربر قرار دارد. برای این مدل باید 358 دلار هزینه کنید.


همیلتون KHAKI FIELD

12

در این طراحی ساده و کلاسیک فولاد ضد زنگ به همراه یاقوت کبود حسی از قدرت و حرفه ای بودن را به کاربر انتقال می دهد. برای خرید این اثر هنری باید 395 دلار هزینه کنید.


لومینوکس SUREFIRE

13

بدنه ای آلومینومی آنودایز و ظاهر عجیب آن محصولی خاص را در برابر ما قرار داده است. چراغ بزرگ آن با استفاده از پورت میکرو یو اس بی شارژ می شود. این ساعت 716 دلار برای کاربر هزینه خواهد داشت.


ام تی ام SPECIAL OPS SILVER AIR STRYK

14

صفحه نمایش چندمنظوره به همراه فولاد ضد زنگ 316 ال بسیار جذاب به نظر می رسد. ساعت جهانی این محصول عملکرد دقیقی دارد. برای خرید این اثر هنری و امکانات ویژه آن باید 900 دلار کنار بگذارید.


برایتلینگ SUPER AVENGER II MILITARY

15

این ساعت 3600 دلاری تا 300 متر توانایی نفوذ در عمق آب را دارد. نشانگر نورانی، خوب دیده شدن صفحه، بدنه ای از فولاد ضد زنگ/ف کرونومترهای دقیق تنها بخشی از جذابیت های این مدل هستند.

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد