گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیبهترین پوتین های نظامی

بهترین پوتین های نظامی

بهترین پوتین های نظامی

مجله تصویری سلاح- در طراحی پوتین‌های نظامی محافظت از پا، تقویت نیروی جسمانی و راحتی مورد توجه قرار می‌گیرد تا هر فردی که از آن استفاده می‌کند، از سرباز گرفته تا فرمانده یا خلبان بتواند حین استفاده از آن وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. ارتش آمریکا برای طراحی پوتین استانداردهای ویژه‌ای در نظر گرفته است و آنها را در زمینه‌های مختلف مورد آزمایش قرار می‌دهد تا همه شرایط مناسب را برای نیروهای نظامی خود فراهم کند.

از جمله پوتین‌های ارتش آمریکا «راکی C4T ترِینِر» نام دارد که به صورت ویژه در شرایط سخت و دوره‌های آموزشی از آن استفاده می‌شود. این پوتین که وزن بسیار سبکی دارد،‌ به صورت ضدآب ساخته شده است و سطح بیرونی آن در فاصله زمانی بسیار کوتاه خشک می‌شود. زیره لاستیکی این پوتین با انواع مختلف سطح زمین سازگار است و در قسمت جلو که انگشتان پا قرار می‌گیرد از هیچ گونه فلز محافظ استفاده نشده است تا نیروی نظامی احساس راحتی با آن داشته باشد.

1پوتین «راکی C5C» وزن سبک و زیره لاستیکی دارد. در این پوتین از بند ویژه، چرم یک‌تکه، ساقه محافظ پا، و سیستم محفاظت از سطح رویی پا در نظر گرفته شده است. این پوتین برای راحتی بیشتر باشتک‌های بادی مخصوص کفش‌های طبی و سیستم ویژه برای گردش هوا را هم شامل می‌شود.

2

 

پوتین «دانر تاکیون AR670-1» با هر شرایطی سازگار است. این پوتین سبک در قسمت فوقانی خود از چرم بسیار مقاوم ساخته شده است و پنجه آن در مقابل هرگونه سایش مقاوم است. این پوتین زیره لاستیکی با مقاومت بالا را شامل می‌شود و برای راحتی سیستم بسته شدن آسان بندها و سیستم جذب شوک را هم در خود جا داده است.

3

 

پوتین «دانیر دیزِرت TFX G3» سبک‌ترین پوتین نظامی آمریکایی است و ضمن برخورداری از همه قابلیت‌های مدل قبلی، چرم ضخیم در قسمت فوقانی، زیره محکم، و یراق‌دوزی متغییر برای راحتی بیشتر با اشکال مختلف پا هم برای آن در نظر گرفته شده است.

4

 

پوتین «مگنوم اِلایت اسپایدر» راحتی و کارآمدی را برای نیروهای نظامی آمریکا ارایه می‌کند. در ساخت این پوتین از هیچ گونه فلزی استفاده نشده است و سیستم تهویه هوا در آن بسیار کاربردی است. طراحی چرم در قسمت فوقانی آن به سرباز امکان راحتی ویژه را برای سرباز فراهم می‌کند.

5

 

پوتین «مگنوم استیلث فورس» بالاترین فروش و استفاده را در ارتش آمریکا داشته است. سطح نایلونی در قسمت فوقانی و توری ضدآب در کناره‌های آن باعث شده است این پوتین بسیار راحت باشد. بدنه این پوتین از فوم سه لایه ساخته شده است و زیره لاستیکی دارد.

6

 

پوتین «نایک اسپشال فیلد» فناوری کفش‌های ورزشی و کفش‌های مناسب مشاغل سخت را به صورت یکجا شامل می‌شود. این پوتین از چرم مصنوعی ساخته شده است و انعطاف‌پذیری و محافظت ویژه از پا از جمله قابلیت‌های منحصر به‌فرد آن است. این پوتین زیره لاستیکی دارد.

7

 

پوتین سبک «بلَکهاوک بلَک آپس» طراحی تاکتیکی ویژه‌ای را برای راحتی بیشتر شامل می‌شود و کاملا ضدآب است. این پوتین سیستم ضدرطوبت را در خود جا داده است و بخش پاشنه و پنجه آن از چرم ساخته شده است. این پوتین چند منظوره در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

8

 

پوتین«بِیتس لایتس USMC DuraShock» در عملیات‌های غیررزمی استفاده می‌شود و برای آن سیستم ضدشوک در نظر گرفته شده است. پا در این پوتین در راحت‌ترین حالت قرار می‌گیرد و برای دوره‌های آموزشی از آن استفاده می‌شود. این پوتین سطح مقاوم در برابر لغزش را در خود جا داده است و پوشش داخلی آن سیستم تهویه هوا دارد.

9

 

پوتین «بِیتس M-8 تاکتیکال» سیستم تهویه داخلی به همراه سطح چرمی رویی و سطح نایلونی در قسمت فوقانی را در خود جا داده است. طراحی این پوتین منحصر به‌فرد است تا نهایت انعطاف‌پذیری و دوام را داشته باشد.

10

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
نظر
  • با سلاممن استخونهای کف پام خورد شده وحالا بصورت دلخواه جوش خورده یک پرسش داشتم کدام پوتین مناسب پای من است عبدالله حاجعلی

    آگوست 18, 2016