گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسیبانوی صورتی!

بانوی صورتی!

بانوی صورتی!

مجله تصویری سلاح یکی از بهترین و محبوب‌ترین سلاح‌های دستی که در شرکت «چارتر آرمز» ساخته شده است با نام «پینک لِیدی» شناخته می‌شود که در سری محصولات بولداگ این شرکت قرار دارد و مخزن گلوله 2 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است. این سلاح دستی کوچک به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند به صورت واحد یا دوگانه عمل کند و برای آن ظرفیت پنج گانه چرخی یا ثابت ارائه شده است.

1

این سلاح کوچک یک قاب آلیاژی، دسته پلاستیکی، و سیستم نشانه‌گیری ثابت را شامل می‌شود و معمولا برای شلیک به اهداف نزدیک با فاصله کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. پینک لیدی حالت تدافعی و شخصی دارد و به همین خاطر کمتر در زمینه‌های نظامی و امنیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2

زمانی که سلاح مذکور در حالت عملیاتی دوگانه قرار می‌گیرد، می‌تواند پنج گلوله را به صورت متوالی شلیک کند. این سلاح کالیبر38. دارد و برای افرادی که فعالیت شغلی آنها ایجاب می‌کند در طبیعت و مناطق دور افتاده باشند، استفاده از آن توصیه می‌شود.

3

بدنه پینک لیدی کوچک شخصی از آلومینیوم 7075 ساخته شده است و مخزن نگهداری گلوله‌ها، سیلندر اصلی و بخش‌های متحرک سلاح نیز از جنس فولاد ساخته شده‌اند. اگرچه این سلاح کاربری زنانه ندارد و به صورت ویژه برای خانم‌ها ساخته نشده است، ولی رنگ صورتی دارد. البته توجه داشته باشید شلیک کردن با این سلاح دستی کوچک کار چندان آسانی به‌نظر نمی‌رسد. زیرا وزن سبک آن معمولا باعث می‌شود نتوانید به خوبی نشانه‌گیری کنید.

4

مشکل دومی که در مورد سلاح «پینک لِیدی» وجود دارد این است که لوله پران سلاح به مخزن اصلی گلوله‌ها متصل شده است تا از آن محافظت کند. با این وجود باید گفت طول این لوله بسیار کوتاه است و می‌تواند دردسرهایی را برای فرد به وجود آورد. همچنین باید گفت پر کردن مخزن گلوله‌ها هم کار چندان آسانی به نظر نمی‌رسد.

IF

این سلاح هم‌اکنون با قیمت 400 دلار در کشور آمریکا فروخته می‌شود که البته خرید آن نیاز به دریافت مجوز دارد. به هر حال توجه داشته باشید که سلاح حاضر فقط یک ابزار دفاعی شخصی محسوب می‌شود و قرار نیست در عملیات‌های نظامی و امنیتی مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
نظر
  • جریان تبلیغ اسلحه تو وبسایت شما یعنی چه؟ آیا این ابزار چیزی به جز وسیله کشتار انسان هست؟؟ در آمریکا هم آزادی اسلحه به خاطر وجود لابی های پشت پرده و مافیاست. لطفا” تبلیغ کشتار را متوقف کنید

    جولای 15, 2016