گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسیاز بهترین شکاری ها

از بهترین شکاری ها

از بهترین شکاری ها

مجله تصویری سلاح– اسلحه‌های شکاری همواره مورد توجه بوده اند؛ آنها در اندازه‌ها و با قابلیت‌های مختلف تولید می شوند. تک گلوله‌، مخزن دوگانه، پمپی، یا نیمه اتوماتیک فرقی نمی‌کند، در اینجا لیست بهترین تفنگ‌های شکاری که طی چند سال اخیر ساخته شده و هم‌اکنون به فروش می‌رسد، آورده شده است.

اسلحه Akdal MKA 1919

1

این تفنگ ساچمه‌ای 12 گلوله‌ای در شرکت MKA Arms ساخته می‌شود و برای آن دسته از افرادی مناسب است که با پلتفرم AR-15 آشنایی دارند. قیمت این محصول بر حسب امکانات و قابلیت‌های آن از 389 تا 798 دلار تغییر می‌کند.

اسلحه Triple Threat

2

این سلاح در شرکت Chiappa Firearms ساخته شده است و با تفنگ‌های دو مرحله‌ای که مخزن سه‌گانه دارند متفاوت است. هر گلوله در این اسلحه را باید جداگانه آماده شلیک کنید. آمریکایی‌ها این سلاح پیشرفته با دقت نشانه‌گیری بالا را با قیمت 1800 دلار می‌خرند.

اسلحه Kel-Tec KSG

3

این سلاح نخستین بار در سال 2012 عرضه شد و از آن زمان تاکنون پرفروش‌ترین اسلحه شکاری محسوب می‌شود. سرعت این اسلحه بسیار بالا است و برای دفاع شخصی هم از آن استفاده می‌شود. قیمت این محصول 990 دلار است.

اسلحه Mossberg مدل 500

4

این محصول یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین سلاح‌های شکاری پمپی در آمریکا محسوب می‌شود. دوام، قابلیت نشانه‌گیری دقیق، کارآمدی و قیمت ارزان از مهم‌ترین مشخصه ‌های آن است. این تفنگ ساچمه‌ای 550 دلار قیمت دارد.

اسلحه Circuit Judge

5

این سلاح را شرکت Rossi USA تولید می کند و از آن می‌توان به عنوان ترکیبی از هفت‌تیرهای لوله کوتاه دهه 1800 میلادی و سلاح‌های دستی مدرن دوکاره با کالیبر .45 دانست. قیمت این محصول 590 دلار است.

اسلحه Double Defense

6

این سلاح را شرکت Stoeger تولید می‌کند و تفنگ‌های شکاری قدیمی را با کاربری مدرن در اختیار ما قرار می‌دهد. قیمت این محصول 479 دلار است.

 اسلحه Chiappa T-Model

7

این سلاح در شرکت Chiappa T-Model ساخته می‌شود که مخزن کوتاه، سیستم تپانچه‌ای، و دسته اهرمی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن است. «آرنولد شوارتزنگر» در فیلم سینمایی «ترمیناتور 2» از این سلاح استفاده می‌کرد. قیمت این اسلحه 1200 دلار است.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد