گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیبرندی برای بهترین چاقوهای تاشو تاکتیکی

برندی برای بهترین چاقوهای تاشو تاکتیکی

برندی برای بهترین چاقوهای تاشو تاکتیکی

مجله تصویری سلاح- شرکت «کُلنل رکس اپلگیت» سابقه 40 ساله در طراحی انواع مختلف چاقو دارد و بهترین نوع سلاح‌های سرد برای نظامیان را هم تولید می‌‌کند. سری چاقوهای Gerber Applegate-Fairbairn  این شرکت که با نشان Colonel معرفی می‌شوند، با اهداف تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و عنوان بهترین چاقوهای تاشو تاکتیکی در جهان به این سری از محصولات اختصاص یافته است. تمامی این چاقوهای این شرکت در شهر پورتلند در ایالت اورِگان آمریکا ساخته می‌شوند و غالب آنها کاربرد نظامی دارند.

1

این شرکت قوی‌ترین و بهترین چاقوهای نظامی تاشو خود را در سری محصولات Covert به تولید می‌رساند و طراحی زیبا، میزان برندگی، دوام و قدرت این چاقوها باعث شده است تا از تمام محصولات مشابه در جهان متمایز شوند.

یکی از بهترین چاقوهایی که در این سری از محصولات با طولی معادل 4 اینچ تولید می‌شود 154 CM نام دارد که از بدنه فولادی و به صورت تاشو ساخته شده است و شکل زیبای آن توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. تیغه این چاقو با یک لایو نیترید تیتانیوم پوشانده شده است و از آنجایی که این چاقو به صورت دست‌ساز ساخته می‌شوند، امضای طراح و سازنده روی آن به چشم می‌خورد. طراحی این چاقو به گونه‌ای است که فرد می‌تواند به آسانی آن را با یک دست باز کند. تیغه چاقو یک قفل ثانوی را هم شامل می‌شود تا فرد به اشتباه آن را باز نکند. دسته چاقو از ترکیب نوعی نایلون و فولاد ضدزنگ ساخته شده است. این چاقو نوعی گیره ویژه را هم شامل می‌شود تا فرد به راحتی بتواند آن را در جیب، روی کمربند یا … حمل کند.

3

چاقوی تاشو 154 CM با ظاهر زیبای خود می‌تواند نسبت به آنچه که تاکنون دیده‌ای متفاوت باشد و تیغه تیتانیومی آن هر شیئ سختی را به راحتی جدا کند. این طور که شرکت سازنده می‌گوید، تمام چاقوهای مشابه 154 CM که در بازار فروخته می‌شوند فقط یک قفل را در اختیار گرفته‌اند که موقع باز شدن از آن استفاده می‌شود. ولی این چاقو برای اطمینان بیشتر قفل دو مرحله‌ای را شامل شده است و از دیگر قابلیت‌های متمایز آن می‌توان به امکان باز شدن با یک دست اشاره کرد. طول این چاقو در حالت باز 8.7 اینچ و طول تیغه آن 3.79 اینچ محاسبه می‌شود و در حالت بسته نیز این چاقوی متفاوت فولادی 4.87 اینچ طول دارد.

4

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد