گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهخواندنی هازره پوش شهری!

زره پوش شهری!

زره پوش شهری!

مجله تصویری سلاح-  شرک آمریکایی USSV از جمله فعالان دنیای خودرو است که از همان ابتدا تلاش کرده رویکردی متفاوت از سایرین داشته باشد. هر چند این شرکت را بیشتر باید یک تیونر دانست تا کمپانی خودرو ساز اما به هرترتیب سطح تغییراتی که USSV روی محصولات ارائه شده خود به نمایش گذاشته حکایت از توانمندی های این مجموعه و حتی ظرفیت بالای آن در راستای تولید یک محصول مستقل دارد.

نکته قابل توجه در رویکرد حرفه ای USSV، توجه این شرکت به تم نظامی و علاقه مهندسان آن به ارائه بروزرسانی هایی است که یک خودرو با ظاهر نظامی را به یک جنگجوی شهری تبدیل می کند. برای مثال محصول راینو ایکس تی این شرکت که با الهام از خودرو هامر H1 و بر پایه جیپ رانگلر آنلیمیتید اصلاح شده ساخته شده ظاهری کاملا نظامی دارد و اتفاقا در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کرده است.

راینو ایکس تی

5

برای امروز در مجله تصویری سلاح یک محصول حرفه ای تر از USSV را مورد بررسی قرار خواهیم داد که با نام راینو جی ایکس شناخته می شود. این خودرو برچسب قیمت 194 هزار دلاری را یدک می کشد. برای 5 تا 8 نفر ظرفیت دارد(بسته به نوع سفارش و امکانات داخلی ظرفیت سرنشینان متغیر است) و شاسی فورد سوپر دیوتی اف 450 اساس طرح را تشکیل داده است. در قسمت موتور دو گزینه قابل سفارش است؛ یکی نمونه دیزل 6.7 لیتری 8 سیلندر و دیگر موتور بنزینی 6.8 لیتری 10 سیلندر. جعبه دنده فقط در حالت اتوماتیک قابلیت ثبت سفارش را دارد.

4

2

3

1

 

USSV سه رنگ را برای راینو جی ایکس در نظر گرفته است که شامل مشکی مات، سبز نظامی و ماسه ای (بیابان) می شود. برای این خودرو که به سامانه چهارچرخ متحرک مجهز است سفارش لوازم جانبی بدنه و داخل کابین نیز امکان پذیر است در بخش بدنه تجهیزات جانبی بیشتر شامل نواع چراغ های ال ایی دی در قسمت های مختلف و بادی کیت می شود و در فضای داخل کابین نیز سیستم صوتی آلپین و کنسول جلوی لاکژری قابل سفارش است.

5

6

9

برای بدنه  و مقاوم سازی آن از فولاد دو لایه و ساختار محافظ کابین استفاده شده است.سیستم کاهش لرزش و تقویت شاسی نیز در افزایش لذت رانندگی با یک اس یو وی فول سایز کاملا اثر گذار بوده است.

در طراحی داخلی فضای کابین از چرم مرغوب طبیعی، صندلی با قابلیت تنظیم کامل، آینه های برقی، فرمان تلسکوپی، سیستم ضد سرقت، کف پوش ویژه، دوربین عقب مخصوص پارک، سیستم مکان یاب ماهواره ای و … استفاده شده است.

12

10

11

در مدل ویژه که گرانترین مدل محسوب می شود. آپشن هایی چون نصب نمایشگر 40 اینچی، سان روف ویژه، سیستم سرگرمی اختصاصی، پکیج  لاستیک و رینگ آفرد ویژه، کنسول چوب و چرم ویژه، گرمکن صندلی و … اضافه خواهد شد.

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد