گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیاز ابزار نظامی تا ناجی شرایط سخت

از ابزار نظامی تا ناجی شرایط سخت

از ابزار نظامی تا ناجی شرایط سخت

مجله تصویری سلاح- چاقوی Crisis Hook  یکی از بُرنده‌ترین و ایمن‌ترین چاقوهای نظامی که می تواند انواع مختلف اجسام محکم، از کمربند ایمنی اتومبیل گرفته تا کابل، تسمه، سیم‌های انعطاف‌پذیر و … را قطع کند و البته همزمان تجربه کاربری بسیار آسانی را نیز همراه داشته باشد. زمانی که در شرایط دشوار قرار گرفته‌اید و برای نجات جان خود باید تلاش کنید، چاقوی سنگین 3 اونسی می‌تواند درهای جدید را به روی شما باز کند. این چاقو در شهر پورتلند در ایالت اورِگان آمریکا تولید می‌شود.

1

زمانی که در شرایط بحرانی و دشوار به سر می‌برید و فرصتی برای باز کردن کمربند ایمنی اتومبیل نیست،‌ یا وقتی که خودرو تصادف کرده است و تنها چند ثانیه زمان دارید از داخل آن بیرون بروید مهم‌ترین کاربردهای Crisis Hook را پیش‌ روی خود می‌بینید. زمانی که بخشی از لباس دور گردن فردی پیچیده و او را خفه می‌کند، بوت‌های سنگین باید هرچه سریع‌تر از پاها خارج شود، باید عملیات پزشکی در فاصله زمانی کوتاه روی بخش خاصی از بدن مصدوم انجام شود و … چاقوی آمریکایی خاصیت خود را نمایان می‌کند.

2

این چاقو در شرکت Gerber ساخته شده است و ایمنی بالای آن باعث می‌شود در دیگر موارد خطری را برای کاربران به همراه نداشته باشد. تیغه این چاقو تا زمانی که قرار نباشد از آن استفاده کنیم بسته می‌ماند و برای آن یک غلاف پلاستیکی ویژه ساخته شده است که با یک قفل مخصوص، چاقوی برنده و خطرناک را کاملا ایمن می‌کند. قلاف پلاستیکی و قفل مخصوص که برای ایمنی چاقو ساخته شده‌اند، مانع از بروز آسیب‌های احتمالی می‌شوند و حمل آن هیچ مشکلی ندارد.

تیغه چاقو از فولاد ساخته شده است که این تیغه با سر خمیده خود می‌تواند برای بریدن و جدا کردن اجسام مختلف به کار گرفته شود. طول تیغه چاقو 2.9 اینچ و طول کل آن 8.1 اینچ محاسبه شده است و قیمت آن 38 دلار است.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد