گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیتیزتر از تیغ!

تیزتر از تیغ!

تیزتر از تیغ!

مجله تصویری سلاح- یک چاقوی کاربردی بهترین ابزاری است که می‌تواند در شرایط سخت جان شما را نجات دهد. یکی از بهترین انواع این چاقوها 140 Nimravus نام دارد که در شرکت Benchmade ساخته می‌شود. طول تیغه این چاقو 4.5 اینچ و طول آن با دسته 9.5 اینچ است. عرض تیغه فولادی این چاقوی منحصر به‌فرد یک اینچ است که این تیغه از جنس فولاد 154CM ساخته می‌شود. ضخامت تیغه این چاقوی آمریکایی 0.115 اینچ محاسبه می‌شود و در مجموع می‌توان آن را یکی از منحصربه‌فردترین چاقوهای موجود دانست.

1

این چاقوی جان‌سخت به رنگ مشکی ساخته شده است و جهت تیغه آن به سمت جلو تراش خورده است. دسته چاقو به گونه‌ای ساخته شده است که اگر فرد با دست مرطوب یا خشک آن را نگه دارد هیچ فرقی نمی‌کند، چون جنس دسته جلوی هرگونه لغزش را می‌گیرد. نوع تیغه و دسته باعث شده است تا در مجموع این محصول یکی از آسان‌ترین و کاربردی‌ترین چاقوهای موجود لقب بگیرد.

2

تقریبا می‌توان گفت نیمی از این چاقو را تیغه و نیمه دیگر را دسته آن تشکیل می‌دهد. بخش محافظ تیغه به گونه‌ای ساخته شده است که تا نیمه بدنه روی آن کشیده می‌شود و جلوی هرگونه خطر احتمالی را می‌گیرد. باید توجه داشت این چاقو به طور غیرقابل باوری تیز است و حتی آن را از تیغ‌های مخصوص اصلاح صورت هم تیزتر می‌دانند.

3

برای دو لبه انتهایی این چاقو دندانه‌های کوچکی در نظر گرفته شده است که در کنار پوشش صاف، کار را آسان می‌کند و امکان برش هر شیئ سختی را فراهم می‌آورد. دسته چاقو سوراخ کوچکی دارد که یک طناب از آن عبور می‌کند تا حمل این سلاح سرد آسان‌تر شود. بخش محافظ تیغه نیز به قدری مقاوم است که با وجود برندگی زیاد، تیغه به آن آسیبی نمی‌رساند. در مجموع می‌توان گفت این چاقوی یکی از بهترین گزینه‌های موجود محسوب می‌شود و قیمت آن روی سایت اینترنتی آمازون 156 دلار است.

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد