گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسیشکارچی سیاه پوش!

شکارچی سیاه پوش!

شکارچی سیاه پوش!

مجله تصویری سلاح اگر به دنبال یک اسلحه شکار می‌گردید Savage Axis II XP می‌تواند بهترین گزینه برای شما محسوب شود. بدنه این اسلحه از جنس پلیمر ساخته شده است و بر این اساس می‌توان گفت هر گونه آسیب احتمالی هیچ مشکلی را برای آن ایجاد نمی‌کند. کربن به کار برده شده در این سلاح باعث شده است تا شرکت سازنده از این محصول به عنوان یک سلاح خراب‌نشدنی یاد کند.

1

لوله این اسلحه از جنس فولاد ساخته شده و طول آن 22 اینچ است تا بر این اساس طول این سلاح شکاری در مجموع 43.87 اینچ محاسبه شود. این سلاح بدون گلوله حدود 2.5 کیلوگرم وزن دارد و البته زمانی که با گلوله پر می‌شود، وزن آن تغییر چندانی نمی‌کند. مخزن گلوله‌های مخصوص این سلاح که به صورت جداگانه به آن متصل می‌شود، فقط چهار دور گلوله را شامل می‌شود و به همین خاطر وزن چندانی ندارد.

2

سرعت چرخش گلوله در لوله این اسلحه شکاری نسبتا کند در نظر گرفته شده است و بر این اساس می‌توان گفت Axis II با طیف گسترده‌ای از مهمات سازگاری دارد؛ به خصوص برای زمانی که قرار است نشانه‌گیری در فواصل دور انجام شود این سلاح می‌تواند از گلوله‌های سنگین‌تر استفاده کند. به هر حال این مسئله یکی از مزایای Axis II محسوب می‌شود که طیف گسترده‌ای از مهمات را تحت پوشش قرار می‌دهد.

3

جعبه مخصوص این اسلحه شکاری بسیار کامل در نظر گفته شده است. یکی از بخش‌های موجود در این جعبه Weaver نام دارد که از قبل روی سلاح نصب شده است تا وسعت دید شما را افزایش دهد. زمانی که سلاح را از جعبه درمی‌آورید، این دوربین ویژه را روی آن می‌بینید تا بتوانید طیف گسترده‌ای از فضای پیرامون را با آن مشاهده کنید. این دوربین ساخت کشور چین است و با این وجود، لنز آن بسیار باکیفیت است. در مجموع می‌توان گفت این اسلحه برای شکارچیان حرفه‌ای و افرادی که به تازگی وارد عرصه شکار شده‌اند بهترین گزینه محسوب می‌شود.

4

امکانات به کار رفته در این سلاح شکار را بسیار آسان می‌کند

5

طراحی ویژه باعث می‌شود گرفتن این سلاح در دست بسیار آسان باشد. بافت پلیمری در بدنه آن را بسیار کاربردی کرده است

6

یک اهرم ویژه در پشت ضامن قرار گرفته است که به شما نشان می‌دهد اسلحه در حالت شلیک قرار گرفته است یا نه

7

استفاده از سیستم امنیتی این اسلحه بسیار آسان است. دکمه امنیتی مخصوص این اسلحه شکاری با اندازه بزرگ ساخته شده است و کار را برای شکارچیان آسان می‌کند تا هر زمان به این سلاح نیاز نداشتند، با این دکمه اسلحه را غیرفعال کنند

8

اسلحه Axis مانند دیگر سلاح‌های شکاری سیستم نشانه‌گیری آهنی را شامل نمی‌شود و در عوض دوربین حلقه‌ای آن با زاویه دید وسیع در اختیار کاربر قرار می‌گیرد

9

این اسلحه با دوربین ویژه خود کمتر از 3 کیلوگرم وزن دارد و به همین خاطر حمل آن بسیار آسان است

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد