گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیاز خودکار ساده تا سلاح حرفه ای!

از خودکار ساده تا سلاح حرفه ای!

از خودکار ساده تا سلاح حرفه ای!

مجله تصویری سلاح- خودکارهای تاکتیکی از جمله لوازم شخصی نیروهای نظامی محسوب می‌شوند و هر کدام از آنها علاوه به جز قابلیت نوشتن، امکانات دیگری را هم در خود جا داده‌اند. این خودکارها در اصل می‌توانند به عنوان یک سلاح دفاعی مورد استفاده قرار بگیرند و به همین خاطر در بازار محصولات تاکتیکی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. کوچک بودن و کاربردی‌ بودن خودکارهای تاکتیکی موجب شده است برای نیروهای نظامی اهمیت زیادی داشته باشند.

بدنه خودکارهای تاکیتیکی معمولا از فیبرهای کربن، فولاد و تیتانیوم ساخته می‌شود و اگرچه شکل ظاهری شبیه به خودکارهای معمولی دارند، ولی وظایف سنگینی به آنها داده شده است. در اینجا لیست بهترین خودکارهای تاکتیکی جهان آورده شده است.

«والتِف»

این خودکار هزینه بالایی ندارد و میانگین قیمت آن با خودکارهای برند پارکِر برابری می‌کند. بدنه این خودکار از آلومینیومی ساخته شده است که در بدنه هواپیما به کار می‌رود و در مواردی کاربرد دارد که نیروی دشمن حمله می‌کند و فرد می‌خواهد با فرو کردن یک شیئ تیز مانع پیش‌روی او شود.

«شرِید اِس‌سی‌پِن6اس»

این ابزار نوشتاری به عنوان یک ابزار تدافعی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و قیمت ارزانی دارد. بدنه این خودکار از آلومینیوم بسیار مرغوب ساخته شده است که در بدترین شرایط آب و هوایی هم اکسید نمی‌شود و فشارهای شدید هم نمی‌تواند باعث شکستن بدنه خودکار شود. قیمت آن نسبت به خودکارهای معمول دو برابر بیشتر است.

«شرِید»

بدنه این خودکار از آلومینیوم مرغوب 6061 ساخته شده است و با کیفیت بالا پردخت شده است. داخل این خودکار می‌تواند بسته به نیاز فرد یک قلم معمول، سوت، قلم هوشمند یا … را شامل شود. برای همه این موارد یک نوک دفاعی به کار می‌رود که این نوک بسیار تیز برای بریدن شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

«اسمیت و ویسان – ام و پی»

آلومینیومی که در بدنه این خودکار به کار رفته است در بنده هواپیماهای امروزی هم مشاهده می‌شود و نوشتن با آن بسیار آسان است. مغزی این خودکار را شرکت پارکر تولید کرده است و اگر آن را در دستان خود نگه دارید، متوجه می‌شوید وزن بالایی دارد. این خودکار در قسمت انتهای خود نوک تیز برای دفاع شخصی را در خود جا داده است.

«آندِر کنترل» مجهز به فلش ال‌ای‌دی

این خودکار روی بدنه خود حالت ویژه‌ای را شامل می‌شود که فرد از گرفتن آن در دست خود احساس راحتی کند. این خودکار از آلومینیوم سیاه ساخته شده است که در قسمت انتهایی یک چراغ فلش اِل‌ای‌دی را به همراه یک تیغ کاربردی برای دفاع در مقابل تهاجم‌های احتمالی شامل می‌شود. این خودکار تاکتیکی به راحتی در جیب جا می‌شود و می‌تواند ابزار کاربردی مناسبی باشد.

«کلمبیا ریوِر نایف»

این خودکار علاوه بر قابلیت نوشتاری، بدنه راحتی دارد که استفاده از آن را آسان می‌کند. این خودکار تاکتیکی به واسطه سر تیز و برنده خود می‌تواند فرد مهاجم را کاملا از پا بیاندازد.

«تی‌‌دبلیوآی01»

بدنه بیرونی این خوکار مشکی از فولاد ساخته شده است و به همین خاطر بازتاب نور که در آلومینیوم سیاه مشاهده می‌شود در این خودکار وجود ندارد. این ابزار کاربردی در هنگام نبردها یا دفاع‌های شخصی قابلیت‌های اصلی خود را نشان می‌دهد.

«شرِید هندکاف»

بدنه این خودکار با بهترین فناوری‌ها پرداخت شده است و یک حلقه ویژه دارد تا به دسته‌کلید یا دیگر ابزارهای شما متصل شود. این خودکار در اصل یک نوک بسیار تیز و برنده را شامل می‌شود که ایمنی لازم را برای فرد ایجاد می‌کند.

«گِربِر امپرومپتو»

سیستم داخلی این خودکار به گونه‌ای ساخته شده است که بدترین شرایط آب و هوایی هم باعث نمی‌شود برای جوهر آن مشکلی به وجود آید. این خودکار می‌تواند با بخش برنده خود فرد مهاجم را دور کند.

«بِست مِید کو. امبسی»

بیشتر خودکارهای تاکتیکی بدنه آلومینیومی و وزن کم دارند و در مقابل این محصول با بدنه‌ای از جنس فولاد و وزن بسیار بالا ساخته شده است. این خودکار مشکی می‌تواند احتمال بروز هرگونه مشکل هنگام حملات مهاجمان را بگیرد.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد