گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهخواندنی هالوباف؛ تک تیرانداز روس!

لوباف؛ تک تیرانداز روس!

لوباف؛ تک تیرانداز روس!

 مجله تصویری سلاح- اسلحه سازی لوباف؛ تولید کننده ی پیشرو روسی در زمینه ی تفنگ های تک تیر انداز دقیق و دوربرد منحصر به فرد است.

اهداف اصلی

به عقیده اداره کنندگان کمپانی، آنچه که “لوباف” را منحصر به فرد ساخته است، چیزی نیست جز دقت، برد موثر و کنار هم قرار گیری ویژگی های بی بدیل! این سه فاکتور در تمام اسلحه های تولیدی لوباف حضور داشته و به شدت مورد توجه واقع می شوند. در واقع ایدئولوژی تیم است که توانسته به این فاکتور ها واقعیت ببخشد. کمپانی لوباف این ایدئولوژی را “تمرکز بر دقت” می نامد.

تمرکز بر دقت

تمرکز بر دقت یک حالت ذهنی و یا یک محیط بسیار ویژه و خلاقانه است که در آن اعضا فرصتی برای پیاده سازی اصولی ایده های خود و تکمیل روند توسعه را به دست می آورند. اما مهم تر از این مطلب، هدف واحد و بزرگ هر روز تیم اسلحه سازی لوباف است؛ ارائه ی بهترین سلاح تک تیرانداز در جهان! سلاح های با کیفیت این کمپانی، ترکیبی از بهترین تکنولوژی های روز در کنار طراحی بدون خطا و قابل اطمینان روسی هستند که نتیجه ی آن به صورت دقت فوق العاده بالا، برد مناسب و قابلیت های متنوع متجلی شده است.

تیم

متخصصان حاضر در کمپانی لوباف، تیمی موثر در راستای تولید پیشرفته ترین اسلحه های جهان را شکل دادند. در این میان می توان به ولادیسلاو لوباف(عکس1)؛ بنیان گذار Tsar-Pushka، دفتر طراحی  KBIS و اسلحه سازی لوبائف اشاره کرد. وی نخستین تولید کننده خصوصی سلاح های دقیق در روسیه به شمار می رود. نیکلای لوباف(عکس2) نیز یکی از موسس ها، قهرمان تیراندازی و همچنین مدیر عامل این کمپانی است.

سوابق

کمپانی لوباف سوابق درخشان بسیاری دارد که به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

– حضور در جایگاه برتر مسابقات هدف گیری بین المللی “بنچرست شوتینگ”

– توسعه ی اولین تفنگ فوق دقیق روسیه

– تولید سلاح های جنگی دقیق برای ارتش امارت متحده ی عربی

– طراحی و ساخت بهترین تسلیحات تک تیراندازی در روسیه

ولاد لوباف در حال معرفی تفنگ خود در نمایشگاه IDEX

دستاورد ها

از آغاز تولید محصولات کمپانی در سال 2005 تاکنون، لوباف موفق به کسب جوایز ملی و بین المللی زیادی در مسابقات قهرمانی تیر اندازی شده است. برای مثال کمپانی لوباف توانست رکورد بین المللی 1000 یارد استرالیا را در بخش اسلحه ی سنگین (10 شلیک- 5.3 اینچ) به دست آورد.

از دیگر افتخارات لوباف، کسب مدال نقره در مسابقات هدف گیری بین المللی آمریکا در سال 2005 است.

علاوه بر این ها کمپانی روسی مذکور، پیروز میدان مسابقات قهرمانی یک مایل آمریکا در سال 2004 است. این مسابقه هنوز هم طولانی ترین مسابقه ی تیر اندازی در سطح جهانی به شمار می رود. در این مسابقه از فشنگ 408 Cheytac. استفاده شد.

در مسابقات قهرمانی هدف گیری بین المللی اروپا که در سال 2008 در سوئد برگذار شد، باز هم شاهد درخشش تفنگ های ساخت کمپانی لوباف بودیم. این تفنگ ها موفق به کسب دو عنوان طلایی 2-GUN و HV Class شدند. لوباف عنوان می کند که این ها تنها یک پیروزی ساده نیستند بلکه بزرگ ترین سرمایه برای این مجموعه ی بزرگ محسوب می شوند.

رکورد جهانی

در سال 2015، لوباف رکورد جهانی شلیک دور برد با 3400 متر را به نام خود به ثبت رساند.

مشتری ها

در میان مهم ترین مشتری های لوباف می توان از سرویس حفاظتی فدرال روسیه)اف اس او)، سازمان زندان های روسیه و دیگر نیرو های ویژه ی روسی نام برد. لوباف بدنبال حضور در بازارهای جهانی است و بازاریابی های ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

محصولات

+ SVLK-14S

– حداکثر برد موثر: 2300 متر

– کالیبر: .408 Cheytac

.338 LM

300WM.

– وزن: 10 کیلوگرم


+ DXL-3

حداکثر برد موثر: 1600 متر

– کالیبر: /.338 LM .300 WM

– وزن: 7.2 کیلوگرم


+ DXL-2

– حداکثر برد موثر: 1200 متر

– کالیبر: 6.5/ 284 Win/ .6.5- 47 Lapua/ 308 Win

– وزن: 5.5 کیلوگرم


+ DVL-10

– حداکثر برد موثر: 600 متر

– کالیبر: 40 Lobaev Whisper- .338 Lobaev Whisper/ .308 Win/ 6.5- 47 Lapua

– وزن: 4.6 کیلوگرم


+ DVL-10 M2

– حداکثر برد موثر: 1000 متر

– کالیبر: .308 Win/ 6.5- 47 Lapua/ 6.5- 284 Win

– وزن: 4.8 کیلوگرم

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد