گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهخواندنی هامیز کار با حس بوئینگ!

میز کار با حس بوئینگ!

میز کار با حس بوئینگ!

 مجله تصویری سلاح– تبدیل قطعات مختلف پرنده های جنگی به وسایلی که به صورت روزمره بسیار با آن ها سر و کار خواهیم داشت، ایده ای فوق العاده محسوب می شود. در واقع این اتفاق را می توان تحولی عظیم در عرصه ی ساخت مبلمان اداری به شمار آورد. این بار سری به محصولات خلاقانه ی یک استودیو طراحی خواهیم زد که با استفاده از بخش های مختلف بوئینگ کی سی- 97 از جمله بال های آن، اقدام به تولید میز های اداری و میز های مخصوص کنفرانس کرده است. این میز ها را می توان به راستی آثار هنری نفیسی نام نهاد که تکه هایی از تاریخ را نیز در دل خود جای داده اند.

یکی دیگر از محصولات متفاوتی که توسط این استودیو طراحی خلاق تولید شده است، استفاده از قسمت های مختلف بوئینگ کی سی- 97؛ هواپیمای استراتژیک آمریکایی، به منظور ساخت میز های اداری است. اجزایی که در راستای طراحی میز به کار رفته اند در واقع پشتیبانی برای مخازن سوخت جت در هواپیمای مذکور بوده اند اما اکنون در قالب یک میز اداری مدرن و کاملا متفاوت به حیات خود ادامه خواهند داد. نمونه هایی که توسط این استودیو طراحی و تولید می شوند را در هیج جای دیگر این کره خاکی نمی توان یافت. اگر با دقت بیشتری به میز نگاه کنید، پایه هایی قوسی شکل را می بینید که روند معمول پایه در میز های مختلف را بر هم زده اند. از طرفی سطح میز با شیشه ”  2/1 پوشیده شده است که توسط نوار های آلومینیومی حمایت می شود. در مجموع این میز را می توان آمیزه ای از تاریخ، سنت و حال و هوای معاصر به شمار آورد. سایز استاندارد میز 92 اینچ طول دارد اما بنابر درخواست مشتری ها می تواند در ابعاد دیگری نیز ساخته شود.

بوئینگ کی سی- 97

بوئینگ کی سی- 97 استراتوفرایتر از جمله هوایپما های استراتژیک مخصوص سوخت گیری هوایی ساخت کمپانی بوئینگ است که در سال 1951 وارد مراحل تولید خود شد. نخستین اپراتور های این هوایپما شامل نیروی هوایی آمریکا و نیروی هوایی اسپانیا هستند. بین سال های 1951 تا 1956، 811 فروند از کی سی- 97 تولید شد. همان طور که اشاره شد، این پرنده را می توان یک نوع تانکر هوایی برای سوخت گیری هواپیما های دیگر محسوب کرد. از این رو گاهی اوقات از کی سی- 97 تحت عنوان استراتوتانکر نیز یاد می شود. با این وجود اغلب منابع معتبر به این هواپیما همان عنوان استراتوفرایتر را داده اند. از جمله مهم ترین خصوصیات کی سی- 97 نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمه 6 نفر، طول 35.79 متر، ارتفاع 11.68 متر، پهنای بال 43.03 متر، 2 موتور توربوجت جنرال الکتریک جی 47 و 4 موتور پرت اند ویتنی آر- 4360 واسپ میجور.

اشتراک گذاری با :
تگ ها
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد