گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیاز بهترین ساعت های تاکتیکی سال

از بهترین ساعت های تاکتیکی سال

از بهترین ساعت های تاکتیکی سال

مجله تصویری سلاح اگرچه درصد بالایی از مردم در شمار عاشقان ساعت های کلاسیک جای می گیرند، حضور یک ساعت نظامی در کلکسیون معمول هر فرد مجموعه ای منحصر به فرد را خلق می کند. این دسته ساعت ها به دلیل قابلیت ها و امکانات متنوع، کیفیت بالای ساخت و همچنین استحکام بی نظیر، طرفداران خاص خود را دارند. با وجود آن که ساعت های تاکتیکی و نظامی در اصل برای استفاده توسط نیرو های نظامی طراحی می شوند، اما در میان مردم نیز جای خود را باز کرده اند. از طرفی اگر جز افراد ماجراجو هستید و به مکان هایی با آب و هوای متفاوت سفر می کنید، نیاز به ساعتی مقاوم خواهید شد که ویژگی مهم “پایداری و کارایی” را برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه نگاهی به بهترین ساعت های نظامی و تاکتیکی مخصوص آقایان در سال 2017 خواهیم داشت.

ساعت نظامی Suunto X-Lander

مدل ایکس- لندر که متعلق به برند معروف سونتو بوده، مجهز به ارتفاع سنج دقیق، فشار سنج و در عین حال یک قطب نمای الکتریکی مدرن است. ساعت مذکور در کنار فریم سخت فلزی خود، از قابی آلومینیومی با شیشه معدنی برخوردار است که مجموعه این مواد استحکام هرچه بیشتر محصول را تضمین می کنند. طراحی ایکس- لندر به صورت کاملا ساده و کلاسیک صورت گرفته و برای افرادی که یک ساعت مطمئن با ظاهری مناسب را ترجیح می دهند، انتخابی ویژه خواهد بود. از دیگر امکانات این مدل می توان به باتری قابل تعویض توسط خود کاربر، زنگ هشدار و حتی نشانگر روند آب و هوا اشاره کرد. بند لاستیکی ساعت از مواد با کیفیت بالا تهیه شده که امکان استفاده طولانی مدت از آن را فراهم آورده است.

ساعت تاکتیکی G-Shock GWG-1000GB-1A

این ساعت از برند محبوب کاسیو و سری قدرتمند جی- شاک، به منظور استفاده در دریا، آسمان و زمین طراحی شده است. رنگ جدید مشکی مات حال و هوایی استثنایی به مدل GWG-1000GB-1A بخشیده است. دکمه ها، سگک و تمامی قسمت های فلزی دیگر، به وسیله ی یون طلا روکش شده اند. اگر دوام و استحکام را به هر فاکتور دیگری برتری می دهید، نام تجاری جی- شاک به راحتی چنین ویژگی هایی را در اختیارتان قرار خواهد داد. علاوه بر مزیت های عنوان شده، ساعت سولار بوده و می تواند انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید تامین کند. این دسته ساعت ها حتی قابلیت جذب نور مصنوعی و تبدیل آن به انرژی الکتریکی را نیز دارند.

ساعت تاکتیکی Timex Expedition Gallatin

در این مدل ترکیبی از انواع مواد مختلف دیده می شود و مجموعه ظاهری آنالوگ کلاسیک دارد. نکته جالب در مورد این ساعت جنس پلیمر نایلون بند ها است، بدین ترتیب دیگر نیازی به نگرانی در مورد کثیف شدن ساعت خود در شرایط آب و هوایی بد نخواهید داشت. قاب ساعت نیز به رنگ مشکی مات طراحی شده و تاثیر زیادی بر ظاهر آن گذاشته است. لازم به ذکر است که این مدل تا عمق 50 متری ضد آب بوده و با برخورداری از حالت روشنایی شب، به اکتشافات ماجراجویانه شما در تاریکی کمک خواهد کرد.

ساعت تاکتیکی Luminox Recon Point Man 8820

مورد بعدی در این لیست اختصاص به مدلی از برند سوئیسی لومینوکس دارد. این مدل با نام Recon Point Man 8820، نیاز هر کدام از نیرو های نظامی به یک ساعت آنالوگ حرفه ای را تامین می کند. کریستال یاقوت کبود به کار رفته در ساخت این ساعت، آن را در مقابل خراش های احتمالی محافظت می کند. جالب است بدانید که Recon Point Man 8820، با همکاری Andrew Micheli؛ یکی از نیرو های امنیتی نظامی سابق در ارتش سوئیس طراحی شده است.

ساعت نظامی کوارتز Marathon Navigator

رنگ بندی این ساعت مچی نظامی کمی با دیگر موارد لیست متفاوت بوده و بیشتر برای خلبان ها و همچنین چتربازان طراحی شده است. قاب ساعت از جنس نوعی فیبر مخصوص است که موجب شده این مجموعه تا 6 اتمسفر به آب مقاوم باشد. خصوصیت ضد عرق و ضد ضربه مدل ماراتون از دیگر ویژگی های مهم آن محسوب می شود. از طرفی این ساعت فوق العاده سبک وزن بوده و کاربر حین استفاده از آن راحتی قابل توجهی را تجربه می کند. در نتیجه اگر به دنبال ساعتی مقاوم با درجه بالایی از دقت در زمان سنجی هستید، این مدل انتخابی مناسب خواهد بود.

ساعت نظامی G-Shock GD-X6900MC-3

مجددا به سراغ مدلی دیگر از سری جی- شاک برند کاسیو خواهیم رفت. طراحی ظاهری، بند ها و اشکالی که روی تمام این مجموعه دیده می شود، همگی تناسب بالایی با محیط های نظامی داشته و از این نظر محبوبیت بیشتری بین نیرو های نظامی دارد. عمر باتری مدل GD-X6900MC-3 حدود 10 سال تخمین زده شده، در برابر ضربات احتمالی مقاوم است و تا عمق 200 متری نیز می توان با خیال راحت همراه با آن غواصی کرد! تاکنون در تست های متعددی با متد های مختلف، تاثیر محیط بر تجهیزات این ساعت مورد بررسی قرار گرفته و هیچ گونه ضعفی نشان داده نشده است.

ساعت تاکتیکی Timex T49928 Expedition

این مدل بیشتر از ظاهری کلاسیک برخوردار است تا مدرن. رنگ مشکی در کنار شماره های سبز، ترکیبی ساده و در عین حال چشم نواز را به ارمغان آورده است. این ساعت نیز همانند مدلی که از سری جی- شاک معرفی شد، تا عمق 200 متری ضد آب بوده و همین ویژگی آن را تبدیل به انتخابی قدرتمند کرده است. کیفیت بالای مواد به کار رفته در روند ساخت، عملکرد دقیق و ترکیب رنگی ماهرانه، Timex T49928 Expedition را ساعتی مناسب دستان یک مرد همه فن حریف ساخته است.

ساعت نظامی Bell & Ross WW1-92 

این ساعت نظامی شما را به حال و هوای دهه 1920 و اولین زمان سنج های نظامی که توسط خلبان ها استفاده می شد، خواهد برد. بند چرم مرغوب این مدل ضمن آن که از استحکام مناسبی برخودار است، ظاهری زیبا به ساعت بخشیده است. اگرچه کل مجموعه در مقایسه با دیگر ساعت های این لیست ضخامت کمتری دارد، اما با این حال همچنان هم قابل اعتماد است. قاب فولادی خاکستری رنگ یکی دیگر از عوامل افزایش جذابیت این مدل به شمار می رود.

ساعت نظامی MWC US Military 1969 Vietnam Era Field

اجازه ندهید ابعاد کوچک این مدل شما را فریب دهد چرا که از دید عملکرد و کیفیت یکی از بهترین ساعت های نظامی تولید شده به شمار می رود. رنگ مشکی بند ها و اعداد زرد، ترکیب جالبی را خلق کرده است. این ساعت در برابر خراش های احتمالی تا حدی مقاوم است.

ساعت نظامی  Infantry Co. IN-059

آخرین مورد این لیست به ساعتی نظامی با ظاهری فضایی تعلق دارد. قاب ساعت از جنس فولاد ضد زنگ بوده و تاثیر مهمی در افزایش دوام و استحکام آن داشته است. دیگر ویژگی مهم این مدل شیشه ضد خراش آن خواهد بود.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد