گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیبرترین ساعت های نظامی جی- شاک (زیر 100 دلار)

برترین ساعت های نظامی جی- شاک (زیر 100 دلار)

برترین ساعت های نظامی جی- شاک (زیر 100 دلار)

مجله تصویری سلاح- ساعت های سری محبوب جی- شاک از برند باکیفیت کاسیو، بدون شک یکی از اصلی ترین انتخاب های افراد نظامی در سراسر دنیا به شمار می رود. لازم به ذکر است که حتی ساعت های زیر 100 دلار جی- شاک نیز از دوام و استحکام مناسبی در شرایط آب و هوایی سخت برخوردار بوده و به خوبی پاسخ گوی عمده نیاز های نیرو های نظامی هستند. از طرفی تمامی ساعت های نظامی 100 دلار به پایین کاسیو مجهز به امکاناتی نظیر: مقاومت در برابر ضربه، ضد آب تا عمق 200 متر، فرمت 12 و یا 24 ساعته و همچنین چراغ ال ای دی خواهند بود. علاوه بر این موارد می توان به تقویم خودکار، زمان جهانی و 4 زنگ هشدار روزانه نیز اشاره کرد.

یکی دیگر از مزیت های مهم اغلب ساعت های سری جی- شاک و به خصوص انواع نظامی آن ها، ویژگی سولار محسوب می شود. باتری ساعت هایی که از این قابلیت برخوردار هستند، پس از هر بار شارژ کامل حدود 9 الی 10 ماه به خوبی کار کرده و نیاز مجدد به نور خورشید نخواهند داشت. پس از این مدت نیز هر بار که ساعت در معرض نور خورشید قرار گیرد، باتری شروع به شارژ خود می کند. باتری قابل شارژ چنین مجموعه هایی حتی بیشتر از 10 سال عمر مفید داشته و  با دردسر تعویض باتری مواجه نخواهید شد. از این رو برای نیرو های نظامی و یا افراد ماجراجویی که مدت زمان طولانی خارج از محدوده شهر بوده و امکان خرید باتری نو ندارند، ساعت های جی- شاک سولار گزینه ای حیاتی خواهند بود!

توجه داشته باشید ساعت هایی که در ادامه معرفی می شوند، ممکن است از زمان تولید تا به امروز دچار نوسانات قیمت شده و هزینه خرید بعضی از آن ها در وب سایت هایی مانند آمازون بیش از 100 دلار باشد.

G-SHOCK GA700-1B

سری GA700 یکی از جدید ترین نوآوری های خط تولید جی- شاک به شمار می رود. این ساعت 53.4 میلی متری فوق بزرگ، برای افرادی که مچ پهن تری دارند انتخابی مناسب خواهد بود. نکته قابل توجه دیگر در این مدل، تجهیز آن به دکمه چراغ ال ای دی است. علاوه بر موارد مذکور، عمر باتری GA700 حدود 5 سال تخمین زده شده است. از دیگر امکانات این مدل از سری جی- شاک می توان به ساعت جهانی، 5 نوع زنگ هشدار روزانه، کرونومتر و تایمر شمارش معکوس اشاره کرد.

– مزایا: چراغ ال ای دی، طول عمر بالای باتری، صفحه نمایش بزرگ

– معایب: محدودیت تایمر شمارش معکوس به 60 دقیقه، اندازه نسبتا بزرگ از نظر برخی افراد

– قیمت: 73.90 دلار

 

G-SHOCK GD400MB-1

این مدل نیز یکی دیگر از انواع جی- شاک های سایز بزرگ است که مقاومت آن در برابر ضربات احتمالی تقویت شده است. ترکیب رنگ مشکی بدنه با صفحه نمایش ال سی دی سبز، توجه هر فردی را به خود جلب می کند. از جمله مهم ترین امکانات این ساعت می توان به چراغ ال ای دی، زنگ هشدار، تایمر شمارش معکوس، عملکرد چند زمانه (امکان نمایش زمان برای 4 شهر مختلف) و همچنین هشدار باتری اشاره کرد.

– مزایا: مدلی قدرتمند از جی- شاک مناسب افراد ماجراجو و نیرو های نظامی

– معایب: جثه بزرگ که ممکن است مورد پسند هر کسی واقع نشود

– قیمت: 100.74 دلار

G-SHOCK G100-1BV

برای آنان که ساعتی مستحکم با ظاهر آنالوگ را ترجیح می دهند، این مدل از جی- شاک انتخاب مناسبی خواهد بود. همچنین زمان و روز در صفحه ای کوچک به صورت دیجیتال نیز نمایش داده می شوند و ساعت از امکانات دیگری نظیر مقاومت مغناطیسی، زنگ هشدار، کرونومتر و تقویم خودکار برخوردار خواهد بود. عمر مفید باتری نیز حدودا 3 سال برآورد شده است.

– مزایا: قیمت مقرون به صرفه، طراحی ساده، نمایش آنالوگ و راحتی در تشخیص زمان

– معایب: عدم وجود تایمر شمارش معکوس، عدم برخورداری از ساعت جهانی، روند نسبتا طولانی برای تنظیم ساعت

– قیمت: 54.88 دلار

G-SHOCK GWM530A-1

برای آن هایی که مدلی با سایز جمع و جور تر را ترجیح می دهند، GWM530A-1 انتخابی مناسب به شمار می رود. از طرفی این ساعت یک ویژگی بسیار مهم دارد که در جلب نظر بسیاری از مشتری ها تاثیر زیادی داشته است و آن بزرگ بودن اندازه شماره ها در صفحه نمایش ال سی دی ساعت در مقایسه با سایر مدل های جی- شاک خواهد بود.

– مزایا: صفحه نمایش بزرگ، شارژ سولار

– معایب: طراحی بدنه به اندازه سایر مدل های جی- شاک منحصر به فرد نیست

– قیمت: 89.95 دلار

G-SHOCK AWGM100B-1A

این مدل نسخه ای بهبود یافته از G100-1BV به شمار می رود. در نتیجه اگر به دنبال ساعتی مقاوم با امکان نمایش آنالوگ- دیجیتال و همچنین شارژ سولار هستید، AWGM100B-1A گزینه ای مناسب خواهد بود. این ساعت تنها مدل آنالوگ سولار در این لیست است و همانند مدل G100-1BV در دسته جی- شاک های آنالوگ با سایز کوچک تر قرار می گیرد. لازم به ذکر است که ساعت مذکور بیشتر برای استفاده روزمره و عادی مناسب بوده و اگر عملکرد های دیگری نظیر کرونومتر و تایمر شمارش معکوس نیز مد نظر دارید، مدل های تمام دیجیتال اولویت خواهند داشت.

– مزایا: طراحی حرفه ای و امکانات مناسب

– معایب: محدودیت تایمر شمارش معکوس به 100 دقیقه

– قیمت: 99.25 دلار

G-SHOCK GW6900-1

برای آن دسته از افرادی که به غواصی علاقه مند هستند و یا از ساعت خود در محیط های تاریک استفاده می کنند، این مدل از جی- شاک بیشتر توصیه می شود.

– مزایا: مواد مرغوب به کار رفته در ساخت قاب، شارژ سولار

– معایب: نسخه فوق امکانات را باید با قیمت بالاتری خریداری کنید

– قیمت: 73.98 دلار

G-SHOCK G9000-1V

این مدل به خاطر طراحی منحصر به فرد خود در مقاومت به گرد و غبار و همچنین نفوذ گل و لای مورد پسند مشتری های زیادی واقع شده است. از این رو برای استفاده توسط آن دسته نیرو های نظامی که در ماموریت های دشوار شرکت می کنند، گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. حتی اگر فردی ماجراجو هستید و به محیط های جنگلی یا صحرایی زیاد سفر می کنید، مدل G9000-1V از سری جی- شاک، همراه خوبی برایتان به شمار خواهد رفت. عمر باتری این ساعت 3 سال تخمین زده شده و از صفحه نمایش ال سی دی استاندارد برخوردار است.

– مزایا: امکانات قابل توجه و قیمت مقرون به صرفه

– معایب: دکمه های بزرگ

– قیمت: 64.50 دلار

G-SHOCK GD120MB-1 MILITARY BLACK

مورد بعدی ساعتی با ظاهری استثنائی برای افراد مشکل پسند است. این ساعت با ابعاد 55 × 51.2 × 17.4 میلی متر، برای مشتری هایی که مچ بزرگ تری دارند، مناسب تر خواهد بود. اما مزیتی بزرگی که در مورد مدل GD120 مطرح است، عمر بالای باتری آن (حدودا 7 سال) محسوب می شود. این ویژگی سبب شده تا اکثر نیرو های نظامی بدون هیچ گونه نگرانی در مورد وضعیت باتری، از آن استفاده کنند. علاوه بر رنگ مشکی، رنگ بندی دیگری نیز موجود است که بنابر سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

– مزایا: اندازه بزرگ و استحکام بالا، عمر باتری بسیار مناسب

– معایب: ممکن است خواندن ساعت در نور کم مقداری با مشکل مواجه شود

– قیمت: 70.95 دلار

G-SHOCK GA100MB-1A MILITARY BLACK

برای آن هایی که ساعت آنالوگ- دیجیتال را ترجیح می دهند، این مدل انتخاب مناسب تری خواهد بود. GA100MB-1A اندازه ای نسبتا بزرگ داشته و با رنگ بندی بدنه مشکی به همراه شماره های سبز نقش موثری در جلب نظر مشتری ها دارد. از جمله مهم ترین امکانات این مدل می توان به کرونومتر، مقاومت مغناطیسی و عملکرد سنجش سرعت اشاره کرد که قادر به بررسی سرعت دویدن و یا راه رفتن کاربر در یک مسافت مشخص خواهد بود. علاوه بر موارد فوق، صفحه نمایشگر های ال سی دی کوچک تری به منظور نمایش ساعت و تاریخ به صورت دیجیتال هم وجود دارد. این مدل محبوبیت زیادی میان نیرو های پلیس و مامورین اجرای قانون به دست آورده است.

– مزایا: مد آنالوگ بزرگ با امکان راحت خواندن ساعت

– معایب: عمر باتری تنها 2 سال است

– قیمت: 67 دلار

G-SHOCK GDX6900-1

GDX6900-1 نسخه ای فوق بزرگ از بدنه محبوب 6900 محسوب می شود. این ساعت تست های مربوط به استرس محیطی را با موفقیت پشت سر گذاشته و مجهز به یک باتری قدرتمند با طول عمر 10 ساله است. GDX6900-1 به گونه ای طراحی شده است که به خوبی در برابر هرگونه ضربه ای مقاومت خواهد کرد. این مدل در انواع رنگ بندی های مختلف در دسترس بوده اما برای استفاده نظامی بیشتر رنگ بندی مشکی آن پیشنهاد می شود.

– مزایا: طراحی زیبا و مورد پسند، باتری قوی با طول عمر 10 ساله

– معایب: ممکن است خوانش صفحه نمایش در محیط های کم نور کمی دشوار باشد

– قیمت: 79.49 دلار

G-SHOCK GWM5610-1

این مدل اقتباسی بی نظیر از نخستین ساعت ساخته شده سری جی- شاک است که از امکاناتی نظیر شارژ سولار، طراحی کلاسیک و امکان نمایش ساعت جهانی بهره می برد. این ساعت 12.7 میلی متر قطر داشته و استفاده از آن زیر لباس های فرم نظامی و یا پوشش های آستین بلند، راحت تر از سایر مدل ها خواهد بود.

– مزایا: طراحی کلاسیک، شارژ سولار، طراحی باریک و در عین حال موثر

– معایب: ممکن است مورد پسند افرادی که مچ بزرگ دارند واقع نشود

– قیمت: 96.05 دلار

G-SHOCK GD350-8

آخرین ساعت این لیست مدل GD350-8 سری جی- شاک است. برخلاف سایر مدل ها می توان از تایمر شمارش معکوس همزمان با نمایشگر عادی زمان استفاده کرد. از جمله دیگر امکانات ساعت می توان به 5 زنگ هشدار روزانه، طول عمر بالای باتری به مدت حداقل 5 سال و همچنین هشدار حالت تخلیه باتری اشاره کرد.

– مزایا: صفحه نمایش بزرگ، ویبره، نمایش دوگانه، طول عمر بالای باتری

– معایب: قمیت بالا برای ساعتی که فاقد تکنولوژی شارژ سولار است، سایز و ضخامت ساعت برای استفاده زیر لباس فرم و یا پوشش های آستین دار چندان مناسب نیست

– قیمت: 80.39 دلار

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد