گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسی92FS؛ کلکسیونی لاجوردی از ایتالیا!

92FS؛ کلکسیونی لاجوردی از ایتالیا!

92FS؛ کلکسیونی لاجوردی از ایتالیا!

مجله تصویری سلاح- برتا فیوژن بلو 92FS یک پیستول حرفه ای ایتالیایی است که برای نخستین بار در برنامه HIT (نمایشگاهی که به تجهیزات شکار، تیراندازی و فعالیت های مرتبط اختصاص دارد)سال 2019 در شهر ویچنزا این کشور رونمایی شد. به نظر می رسد که این مدل نیز سبک به کار رفته در روند توسعه و ساخت نمونه های فیوژن بلک قدیمی تر را حفظ کرده باشد اما این بار با ظاهر و عملکردی پیشرفته تر. گفته می شود که 92FS به زودی در تعداد محدود آماده عرضه به بازارهای نظامی مربوطه خواهد شد.

برتا یک کارخانه اسلحه سازی مشهور و از جمله بزرگترین کمپانی های طراحی و ساخت جنگ افزار در ایتالیا به شمار می رود. خط تولید فیوژن این کارخانه با معرفی سلاح های با کیفیت و منحصر به فرد، جای خود را میان شمار قابل توجهی از نیروهای نظامی و همچنین مامورین اجرای قانون باز کرده است. همانطور که اشاره شد، برتا فیوژن بلو 92FS در وضعیت تولید محدود است. این اسلحه با ساختار مستحکم و قابل اطمینان، عملکرد دقیق، خطوط ظاهری زیبا و همچنین رنگ آبی خیره کننده خود تبدیل به طرحی تکرار نشدنی شده است. فریم پیستول با استفاده از فولاد ضد زنگ درخشان به رنگ آبی ساخته شده و در قسمت دسته نیز بخش هایی از جنس فیبر کربن به چشم می خورند. لوله 92FS پوشش داده شده و تمامی قطعات از جمله ماشه و خشاب هم لایه ای به رنگ سیلور آینه ای دارند.

 

 

علاوه بر ویژگی های فوق، ظاهر متفاوت 92FS آن را تبدیل به گزینه ای ویژه برای کلکسیونرها نیز کرده است. این محصول همراه با جعبه نگهدارنده و کیت تمیز کننده کامل به فروش خواهد رسید. قیمت این محصول 11275 دلار اعلام شده است و 100 عدد از آن ساخته خواهد شد که 60 مورد در کالیبر 19 ×9  و 40 مورد در کالیبر 21 ×9 میلیمتر خواهد بود.

مشخصات برتا فیوژن بلو 92FS

– طول لوله: 125 میلی متر

– خشاب: 15

– طول کلی: 217 میلی متر

– ارتفاع کلی: 143 میلی متر

– عرض کلی: 38 میلی متر

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد