گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهخواندنی هاارتش آمریکا و یک رکورد در نیمکره غربی

ارتش آمریکا و یک رکورد در نیمکره غربی

ارتش آمریکا و یک رکورد در نیمکره غربی

مجله تصویری سلاح فناوری معماری چاپ سه بعدی با سرعت و کارایی خود، پتانسیل زیادی برای استفاده نظامی دارد. ارتش آمریکا این موضوع را مورد توجه قرار داده و ساخت سه پادگان آموزشی چاپ سه بعدی شده را هدف قرار داده است. این سه پادگان بزرگ‌ترین سازه های چاپ سه بعدی شده در نیمکره غربی خواهند بود.

این پروژه در پایگاه فورت بلیس، تگزاس، اجرا خواهد شد و واحد نوآوری دفاعی (DIU)، فرماندهی مدیریت نصب و راه اندازی (IMCOM)، و مرکز پژوهش و توسعه مهندسی (ERDC) ارتش آمریکا در آن نقش دارند. این پروژه با استفاده از چاپگرهای سه بعدی ولکان شرکت آیکان (ICON) که در حال حاضر نامی پیشرو در این صنعت است، ساخته خواهد شد. طراحی این پادگان ها توسط لوگان آرکیتکچر انجام شده است که معمار پروژه اخیر چاپ سه بعدی “خانه صفر” (House Zero) آیکان نیز بوده است.

هر یک از این سه پادگان بیش از 5700 فوت مربع (تقریبا 530 متر مربع) مساحت دارند که هر کدام را به بزرگ‌ترین سازه های چاپ سه بعدی شده در نیمکره غربی تبدیل می کند.

پس از تکمیل، آنها میزبان 72 سرباز در هر پادگان خواهند بود. فرآیند چاپ بسیار شبیه به پروژه های چاپ سه بعدی پیشین است و از لاواکریت، نوعی ماده بتن مانند با مقاومت بالا، استفاده می شود که از یک نازل خارج شده تا ساختار پایه ساختمان شکل بگیرد. سپس، ساختمان توسط کارگران با قرار گرفتن درها، سقف، پنجره ها، سیم کشی، و هر چیز مورد نیاز دیگر تکمیل می شود.

این پروژه نشانه دیگری است که ارتش آمریکا درباره استفاده از معماری چاپ سه بعدی شده جدی است و روند استفاده از پادگان های چاپ سه بعدی پیشین که توسط تفنگداران دریایی آمریکا ساخته شده بودند را دنبال می کند.

به گفته سپهبد داگلاس گابرام، فرمانده بخش فرماندهی مدیریت نصب و راه اندازی ارتش آمریکا، این پروژه از هر سه اولویت ارتش شامل افراد، آمادگی و مدرن‌سازی پشتیبانی می کند. ساخت تاسیسات با استفاده از این فناوری مدرن به کاهش هزینه های نیروهای کار، زمان برنامه ریزی و افزایش سرعت ساخت و ساز تاسیسات آینده کمک می کند. ما به دنبال راه های دیگری برای استفاده از این تکنیک نوآورانه برای تسریع ساخت و ساز انواع دیگر تاسیسات و نه فقط پادگان ها هستیم.

انتظار می رود این پروژه طی 10 ماه تکمیل شود.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد