گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیابزاری که شب را روز می کند!

ابزاری که شب را روز می کند!

ابزاری که شب را روز می کند!

مجله تصویری سلاح- چرا داشتن این چراغ قوه که بیشتر اعضای نیروی دریایی آمریکا از آن استفاده می‌کنند را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

بیشتر خانواده‌ها هیچ گونه آمادگی برای قرار گرفتن در شرایط اورژانسی را ندارد و معمولا چراغ قوه‌هایی که در منازل آنها یافت می‌شود نور کافی برای روشن کردن محیط پیرامون را ندارد. حقیقت این است که از زمان اختراع چراغ قوه چندین دهه می‌گذرد و با این وجود پیشرفت‌های اندکی در این زمینه صورت گرفته است تا از این ابزار کاربردی کوچک بتوانیم در موارد بحرانی و حساس استفاده کنیم.

1

« T2000 تاکتیکال» کاربردی‌ترین چراغ قوه های تاکتیکی محسوب می‌شود که بیشتر نیروهای نظامی آمریکا از آن استفاده می‌کنند و البته به صورت خانگی هم می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد.

این چراغ قوه قابلیت ویژه‌ای موسوم به Light Beam را در اختیار گرفته است که با فشار دادن دکمه مخصوص به آن می‌توانید فضای کاملا تاریک نیمه‌شب را به محیطی با روشنایی روز تبدیل کنید. حالت دیگری برای این چراغ قوه در نظر گرفته شده است که با نام SOS شناخته می‌شود و می‌تواند سیگنال‌هایی را برای شناسایی موقعیت شما به محیط پیرامون ارسال کند. حالت دیگر این چراغ قوه Strobe نام دارد که از آن می‌توانید برای ایجاد کوری موقت در چشمان طرف مقابل استفاده کنید تا بدون آنکه سلاح گرم در اختیار داشته باشید،‌ جان خود را نجات دهید.

2

زمانی که یک فاجعه طبیعی رخ می‌دهد T2000 می‌تواند در قالب یک ابزار ضروری و کاربردی مورد استفاده قرار گیرد تا افراد بتوانند جان خود و اعضای خانواده را نجات دهند. سازمان حفاظت ملی آمریکا بهترین سطح استاندارد برای این چراغ قوه را در نظر گرفته است و آن را یک ابزار کاربری برای نیروهای نظامی و کاربران خانگی می‌داند.

چراغ قوه تاکتیکی T2000 هم‌اکنون توسط سربازان نیروی دریایی، گارد ساحلی، آتشنشانان، ماموران پلیس، اعضای سازمان جست‌وجو و نجات و شهروندان آمریکایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار کارآمد حدود 50 دلار قیمت دارد.

3

4

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
نظر
  • ازینا کجا می فروشن تو ایران پیدا میشه ؟

    اکتبر 22, 2016