گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهعملیات ویژهویژه ترین نیروی نظامی آلمان

ویژه ترین نیروی نظامی آلمان

ویژه ترین نیروی نظامی آلمان

مجله تصویری سلاح- «مرکز فرماندهی نیروهای ویژه KSK» یکی از واحدهای نظامی تخصصی وابسته به ارتش آلمان محسوب می‌شود که در آن سربازان برای شرکت در عملیات‌های پیچیده و دشوار آموزش می بینند و سازمان نظامی بوندس‌ور وابسته به ارتش آلمان آنها را امتیازدهی می‌کند. فرماندهی این مرکز را «واحد نیروهای آماده‌باش» ارتش برعهده دارد.

 

مرکز KSK تاکنون چندین بار از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (NATO)، ایالات متحده آمریکا و دیگر مراکز وابسته به ارتش آلمان جوایز و امتیازات ویژه دریافت کرده است و هم‌اکنون از آن به عنوان یکی از بهترین سازمان‌های امنیتی جهان برای عکس‌العمل‌های سریع در مقابل حملات تروریستی به خصوص در منطقه بالکان و خاورمیانه یاد می‌کنند.

2

این سازمان به واسطه دوره‌های ویژه‌ ای که برای نیروهای خود ترتیب داده ، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان گروه‌های تخصصی تشکیل دهد تا برای مقابله با هر گونه عملیات تروریستی وارد عمل شود.

3

«مرکز فرماندهی نیروهای ویژه KSK» نخستین بار در سال 1996 میلادی راه‌اندازی شد و از سال 1997 تا امروز به صورت فعال زیر نظر ارتش آلمان به فعالیت خود ادامه داد.

4

وظیفه اصلی این مرکز تربیت نیروهای ویژه و کوماندوهایی است که برای شرکت در عملیات‌های خاص شرکت می‌کنند و نسبت به دیگر سربازان مهارت‌های بیشتری دارند. از سربازانی که در این مرکز تربیت می‌شوند در عملیات‌های هوابرد،‌ ضدشورش، مبارزه با تروریسم، عملیات‌های مخفیانه، حملات مستقیم، نجات گروگان‌ها،‌عملیات‌های با اهداف بسیار مهم، عملیات‌های اطلاعاتی، حملات بدون محل استقرار مشخص، و جنگ‌های غیرمتعارف استفاده می‌شود.

Die Kampfschwimmerkompanie der Bundeswehr ist stationiert Eckernförde und sind die Spezialkräfte der Marine. Im Bild: Kampfschwimmer gehen vor und sichern im Strandbereich.

سازمان KSK آلمان حدود 1100 فرمانده و سرباز را در خود جا داده است که البته این افراد فقط در موارد خاص و برای عملیات‌های ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عبارت دیگر، فرماندهان ارتش آلمان تحت شرایط بحرانی آنها را وارد عمل می‌کنند. پادگان مرکزی این سازمان در شهر کلاو در بادن-وورتمبرگ آلمان واقع شده و شعار آنها جمله زیر است: «اراده تعیین کننده است».

6

از اعضای این گروه نظامی ویژه در بوسنی و هرزگوین، جنگ کوزوو، عملیات K-Bar افغانستان، عملیات آناکوندا، و … استفاده شده است. از آپریل 2013 تاکنون سرتیپ «داگ بیهر» فرماندهی این گروه نظامی را برعهده داشته است و از دیگر فرماندهان ارشد آن می‌توان به سرتیپ «هانس-کریستوف آمون» اشاره کرد.

7

Logo

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
نظر
  • سلام عکس اول مارین های آمریکایی بودند

    جولای 10, 2016
    • پرچم آلمان روی بازوشون هست

      جولای 20, 2016