گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسیرمینگتون 870؛ شکارچی شب

رمینگتون 870؛ شکارچی شب

رمینگتون 870؛ شکارچی شب

مجله تصویری سلاح- شرکت Overseer Line محصولاتی را تولید می‌کند که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند. یکی از محبوب‌ترین اسلحه‌های شکاری ساخته شده در این شرکت Remington 870 نام دارد که کاربر به راحتی می‌تواند تمام قطعات آن را از یکدیگر جدا  کند.

1

سیستم عملیاتی این سلاح به گونه‌ای تعریف شده است که می‌توان از آن برای عکس‌العمل‌های سریع استفاده کرد. این سلاح که با دو لوله برای شلیک گلوله ساخته شده است، تمام فرآیند آماده‌سازی گلوله را به صورت ماشینی و مکانیکی انجام می‌دهد و به همین خاطر کاربر برای استفاده از آن هیچ مشکلی را پیش‌روی خود نمی‌بیند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این سلاح شخصی می‌توان به قابلیت تنظیم دیافراگم برای نشانه‌گیری بهتر و تنظیم ارتفاع آن برای شلیک گلوله در جهت یا مخالف حرکت باد اشاره کرد.

بخش جلو و عقب این اسلحه به صورت کاملا ایمن طراحی شده است و به همین خاطر کاربر در هنگام استفاده از آن با هیچ خطری مواجه نمی‌شود. طراحی زیبا و رنگ مشکی باعث شده است تا این سلاح از مدل‌های مشابه کاملا متمایز شود و کاربر هنگام گرفتن آن در دست و قرار دادن بخش انتهایی روی شانه خود، احساس راحتی داشته باشد.

3

بدنه این اسلحه از آلومینیوم و به صورت کاملا یکپارچه ساخته شده است وبه همین خاطر شما در این سلاح هیچ درز یا شکافی نمی‌بینید که بخش اصلی بدنه را به هم متصل کرده باشد.

4

مدل ویژه این اسلحه شکاری که هم‌اکنون در کشور آمریکا فروخته می‌شود Nighthawk Tactical Remington 870 نام دارد و مخزن اصلی آن می‌تواند 12 گلوله را در خود جا دهد. این اسلحه مشکی زیبا یک سیستم ریلی ویژه برای تجهیز مهمات و استفاده از گلوله بعدی را در خود جا داده است و اصطلاحا در خانواده سلاح‌های دولول طبقه‌بندی می شود. قیمت این سلاح در کشور آمریکا 1525 دلار است.

5

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد