گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسیعقابی با یک قرن سابقه!

عقابی با یک قرن سابقه!

عقابی با یک قرن سابقه!

مجله تصویری سلاح این اسلحه با نام «عقاب آمریکایی» شناخته می‌شود و در طول تاریخ همواره از آن به عنوان نماد آرمان‌ها و اهداف بلند این کشور یاد شده است. «عقاب آمریکایی» در شرکت کُلت ساخته شده است که در قالب سلاح افسانه‌ای ارتش آمریکا، تصویر عقاب سرسفید روی بدنه آن حک شده است و ساخت آن در اصل نوعی ادای احترام به آزادی و شجاعت سربازان آمریکایی بوده است.

1

از همان ابتدا که این سلاح .45 میلیمتری در سال 1911 ساخته شد، به عنوان قوی‌ترین، دقیق‌ترین و سریع‌ترین اسلحه کمری خود را معرفی کرد که البته تولید آن همچنان ادامه دارد. پس از گذشت یک قرن هم‌اکنون از این محصول به عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین اسلحه در ارتش آمریکا یاد می‌کنند.

2

اگر کمی به عقب‌تر برگردیم، در سال 1782 کنگره قاره ای آمریکا عقاب سرسفید را به عنوان «نشان اصلی» ایالات متحده انتخاب کرد و این پرنده به عنوان نماد آزادی در آسمان آمریکا مورد استفاده قرار می‌گرفت. این نماد پس از گذشت مدتی روی لباس تمام نظامیان آمریکایی نصب شد و در زمان ریاست جمهوری «جرج واشنگتن» تعداد نمادهای عقاب سفید روی لباس نظامیان به یک نشان ویژه برای مشخص شده مرتبه و درجه آنها تبدیل شد.

3

اسلحه «عقاب آمریکایی» به صورت کامل‌تر با نام Old Glory Tribute هم شناخته می‌شود،‌ با بدنه‌ای از جنس فولاد و کالیبر 45 میلیمتری ساخته شده است. هر کدام از این سلاح دست‌ساز نقش‌هایی از عقب سفید را روی بدنه خود شامل می‌شود که از طلای 24 عیار ساخته شده است که البته این نقوش طلایی تا روی دسته چوبی اسلحه هم ادامه دارد. نشان طلاکاری شده عقاب سفید در هر دو طرف بدنه اسلحه جود دارد که در سمت چپ آن روی تن عقاب نام این سلاح هم نوشته شده است.

ترکیب فولاد ضدزنگ درخشان با طلای 24 عیار و چوب سفارشی گردو باعث شد است ظاهر این کُلت کمری بسیار زیبا شود و البته تزیینات هنری روی آن به زیبایی سلاح افزوده است. این سلاح کوچک یک ماشه با سه سوراخ متمایز را شامل می‌شود تا زمانی که قرار است گلوله با آن شلیک شود، مطمئن شوید که به درستی هدف گرفته‌اید و به اشتباه ماشه آن را فشار ندهید. در این سه حرفه مجزا انگشتان دست قرار می‌گیرند که این کار دقت فرد در هنگام شلیک را هم بیشتر می‌کند.

 

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد