گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهخواندنی هاتکه هایی ارزشمند از شوتینگ استار!

تکه هایی ارزشمند از شوتینگ استار!

تکه هایی ارزشمند از شوتینگ استار!

 مجله تصویری سلاح تبدیل قطعات مختلف پرنده های جنگی به وسایلی که به صورت روزمره بسیار با آن ها سر و کار خواهیم داشت، ایده ای فوق العاده محسوب می شود. در واقع این اتفاق را می توان تحولی عظیم در عرصه ی ساخت مبلمان اداری به شمار آورد. این بار سری به محصولات خلاقانه ی یک استودیو طراحی خواهیم زد که با استفاده از بخش های مختلف هواگردی به نام لاکهید پی- 80 شوتینگ استار، اقدام به تولید میز های اداری و میز های مخصوص کنفرانس کرده است. این میز ها را می توان به راستی آثار هنری نفیسی نام نهاد که تکه هایی از تاریخ را نیز در دل خود جای داده اند.

مورد بعدی از لیست مبلمان اداری منحصر به فرد، مربوط به میزی می شود که در ساخت آن از جت جنگنده لاکهید پی- 80 شوتینگ استار استفاده شده است. اگر نگاهی به این پرنده نظامی داشته باشید، با پوشش هنرمندانه بدنه آن رو به رو خواهید شد که تبدیل قطعات مختلفش به میز های اداری، جذبه ی خرید را برای علاقه مندان دو چندان کرده است. سطح میز به یک صفحه شیشه ای با ضخامت ” 2/1 مزین شده و پایه ها نیز با پودر آلومینیوم پوشش داده شده اند.

لاکهید پی- 80 شوتینگ استار

این جت جنگنده که اصلی ترین اپراتور آن نیروهای هوایی ارتش آمریکا بوده است، در سال 1944 نخستین پرواز خود را انجام داد و هم اکنون در وضعیت بازنشستگی به سر می برد. لاکهید پی- 80 شوتینگ استار در اواخر جنگ جهانی دوم معرفی شد اما عمدتا در طول جنگ کره مورد بهره برداری قرار گرفت. از جمله مهم ترین مشخصات این پرنده جنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمه یک نفر، طول 10.49 متر، ارتفاع 3.43 متر، پهنای بال 11.81 متر، حداکثر سرعت 965 کیلومتر در ساعت، یک موتور هواگرد الیسون جی 33.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد