گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهعملیات ویژهکمپ آموزشی تک تیراندازان روس (گزارش تصویری)

کمپ آموزشی تک تیراندازان روس (گزارش تصویری)

کمپ آموزشی تک تیراندازان روس (گزارش تصویری)

مجله تصویری سلاح- تک تیراندازها همواره یکی از مرموز ترین و در عین حال جذاب ترین واحدهای نظامی را به خود اختصاص داده اند. انجام ماموریت های سخت، نفوذ به پشت خطوط دشمن، عملیات های شناسایی و پاکسازی از جمله مهم ترین ماموریت های این سربازارن به شمار می رود. یکی از خاص ترین قابلیت های این نظامیان، توانایی آنها در استتار و پنهان ماندن از دید دشمن است. با توجه به جذابیت موضوع، برای امروز سری به یکی از کمپ های آموزشی تک تیراندازان نخبه در روسیه خواهیم زد.

گفتنی است؛ تک تیراندازان روس برای چند دهه با دراگونوف اس وِ دِ قابلیت های خود را به نمایش گذاشته اند البته این سلاح روسی در سطح جهانی آنچنان محبوب شد که در جنگ های مختلفی مانند جنگ ویتنام، یوگسلاوی، چچن، افغانستان و همچنین جنگ تحمیلی مورد استفاده قرار گرفت. به رغم افزایش سن(دهه 50 میلادی) و ارائه مدل های جدید تر از این سلاح شاهد هستیم که کماکان دراگونوف اس وِ دِ در برخی نقاط حالت عملیاتی خود را حفظ کرده است.

آموزش طبق یک برنامه منظم در ساعات اولیه روز آغاز می شود.

1 2


دراگونوف اس و د- 1 اسلحه اصلی در کمپ آموزشی تک تیراندازان روس است.اسلحه ای مقاوم که بر اساس پلتفرم AK-47 طراحی شده است.

3


ابتکار آماده سازی لباس مستقیما به تک تیراندازها مرتبط می شود. آنها باید بتوانند در شرایط عملیاتی از هر وسیله ای برای آماده سازی پوششی مناسب برای خود استفاده کنند.

6 5 4 7


استتار مهمترین شرط برای زنده ماندن و موفقیت در عملیات است.

8 10 13 11

12 13


استتار سلاح نیز دقیقا به اندازه استتار تک تیرانداز اهمیت دارد.

14


تک تیراندازها ممکن است برای چندین روز در تمارین خود روی یک نقطه ثابت بمانند.

15 18 19 36 34 35 26 27 25 24


تیراندازی همزمان در عملیات هایی که چند هدف در یک لحظه باید نابود شوند بسیار اهمیت دارد. در این موارد تیم تک تیراندازها دقیقا همزمان بسوی دو یا چند هدف شلیک می کنند. حتی ثانیه ای تاخیر در شلیک ها موجب لو رفتن عملیات و خروج اهداف از تیررس خواهد شد.

33 32


34 31 30 29 28

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد