گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهخواندنی هامجموعه ای از گرانترین ها!

مجموعه ای از گرانترین ها!

مجموعه ای از گرانترین ها!

مجله تصویری سلاح گران‌ترین سلاح‌های جهان لزوما به این معنی نیستند که قدرت شما را برای شلیک و از پا درآوردن هدف بالا می‌برند. بلکه طراحی‌های متفاوت و زیورآلاتی که روی آنها به کار گرفته می‌شود، قیمت این سلاح‌ها را افزایش می‌دهد. در اینجا لیست 10 سلاح گران در سراسر جهان آورده شده است که هر کدام از آنها قابلیت‌های متفاوت را در خود جا داده‌اند.

FABBRI OVER-AND-UNDER

1

کارخانه ایتالیایی Fabbri این محصول را به عنوان یکی از گران‌ترین و پیچیده‌ترین سلاح‌های جهان تولید می‌کند. این سلاح که ترکیبی از فناوری‌های جدید و قدیمی محسوب می‌شود با قیمت بین 138 تا 150 هزار پوند به فروش می‌رسد

PETER HOFER SIDELOCK

2

کارخانه اتریشی Hofer که همواره در ساخت سلاح‌های گران‌قیمت تخصص داشته است، سالانه فقط 6 اسلحه می‌سازد. تمامی سلاح‌های آن دست‌ساز هستند و برای ساخت قطعه آن  21400 ساعت زمان سپری می‌شود. قیمت این سلاح بین 200 تا 500 هزار دلار است.

BOSS OVER-AND-UNDER

3

شرکت Boss که در سال 1812 تاسیس شد تا سال 1909 کاربردی‌ترین سلاح جهان را می‌ساخت و این محصول را نیز به عنوان یکی از گران‌ترین سلاح‌های جهان عرضه می‌کند. قیمت این اسلحه بر حسب قابلیت‌های داخلی از 80 تا 105 هزار پوند تغییر می‌کند.

PURDEY OVER-AND-UNDER

4

 

شرکت Purdey که تاسیس آن به سال 1814 برمی‌گردد، بخش اعظم سلاح‌های جنگ جهانی دوم را تولید می‌کرد. این اسلحه که از فولاد ساخته شده است بین 110 تا 130 هزار پوند قیمت دارد.

 

HOLLAND & HOLLAND ROYAL OVER-AND-UNDER

5

 

شرکت Holland & Holland در سال 1835 تاسیس شد و نخستین مدل اسلحه کاربردی خود را در سال 1914 عرضه کرد. این سلاح ویژه که در شرکت مذکور ساخته شده است بین 98 تا 104 هزار پوند قیمت گذاری می‌شود.

GREENER SIDELOCK

6

از این سلاح فقط 10 دستگاه ساخته شده است و زمان ساخت نخستین مدل آن به سال 1914 برمی‌گردد. این سلاح با امکانات مدرن با قیمت 120 هزار پوند فروخته می‌شود.

PURDEY SIDE-BY-SIDE

7

شرکت Frederick Beesley که از سال 1880 فعالیت خود را آغاز کرد، وظیفه ساخت این سلاح گران‌قیمت را برعهده اشت. قیمت این اسلحه بر اساس قابلیت‌ها و امکانات آن بین 100 تا 113 هزار پوند تغییرمی‌کند.

WILLIAM & SON SIDELOCK

8

شرکت William & Son که در سال 1999 تاسیس شد، از همان ابتدا تولید سلاح‌های منحصر به‌فرد و گران‌قیمت را آغاز کرد. این سلاح ویژه با قیمت 60 تا 75 هزار پوند فروخته می‌شود.

HOLLAND & HOLLAND ROYAL SIDE-BY-SIDE SELF OPENER

9

شکل ظاهری این اسلحه با سلاح‌های مدرن امروزی اندکی متفاوت است و با این حال همه قابلیت‌های سلاح‌های جدید را شامل می‌شود. قیمت این سلاح 90 هزار پوند است.

WESTLEY RICHARDS 4-BORE DROPLOCK SIDE-BY-SIDE DOUBLE

broughton banks.indd

شرکت Westley Richards که از سال 1897 مشغول تولید سلاح است، این اسلحه منحصر به فرد را با قیمت بین 70 هزار پوند به فروش می‌رساند.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد