گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهاسلحه شناسیمجموعه ای با کالیبر 32.

مجموعه ای با کالیبر 32.

مجموعه ای با کالیبر 32.

مجله تصویری سلاح- برای امروز تعدادی از سلاح های کمری با کالیبر .32 را مورد بررسی قرار می دهیم. تعدادی از این سلاح ها هم اکنون فعال و تعدادی نیز به عنوان یک اثر کلاسیک مورد توجه قرار دارند.

1

اسلحه Beretta 3032 Tomcat کوچک و کارآمد است. این تفنگ اتوماتیک کُلت (ACP) با کالیبر .32 مخزن ویژه‌ای را برای نگهداری از گلوله‌ها در خود جا داده است که کاربر برای شلیک هر یک از آنها نیاز ندارد بخش کشویی بالا را حرکت دهد و اگر اسلحه روی حالت خودکار باشد، گلوله‌ها پس از شلیک به سمت بالا هدایت می‌شوند.


2

این اسلحه به چهار لوله مجزا مجهز شده است تا از دیگر انواع موجود متمایز شود. این سلاح دستی Signal 9 Reliant نام دارد و برای شلیک از کمینگاه یا پرتاب گلوله به اهداف نزدیک مناسب است.


3

سازمان تسلیحات ایالات متحده آمریکا بر اساس قرارداد خود با شرکت کُلت اسلحه کلاسیک 1903 Pocket Hammerless را بار دیگر معرفی کرد. این تلفنگ خودکار کلت با کالیبر .32 مدل به‌روز شده سلاح طراحی شده توسط «جان برونینگ» است.


 

این سلاح کوچک و سبک P-32 نام دارد که شرکت Kel-Tec آن را تولید می‌کند و به واسطه اندازه کوچک خود می‌تواند به راحتی داخل جیب مخفی شود. اگرچه این سلاح اندازه کوچکی دارد، ولی قدرت آتشزایی آن بسیار بالا است.

4


5

این اسلحه بسیار کاربردی و قابل اعتماد است. سلاح مذکور با نام North American Arms Guardian شناخته می‌شود که با چهار کالیبر و دو اندازه فریم مورد استفاده قرار می‌گیرد.


6

یکی از کوچک‌ترین اسلحه‌های موجود در جهان Seecamp LWS .32 است که برای آن یک دستگیره ویژه طراحی شده است تا قدرت شلیک گلوله در آن افزایش یابد.


7

این محصول اصطلاحا در خانواده سلاح‌های تک-اقدامی (SA) طبقه‌بندی می‌شود و به عبارت دیگر، پیش از هر شلیک می‌بایست آن را آماده کرد. این سلاح با نام Beretta Model 1935 با کالیبر .32 نخستین بار برای جنگ جهانی دوم طراحی شده بود.


8

این تلفنگ اتوماتیک کلت (ACP) با کالیبر .32 با نام Savage Model 1907 شناخته می‌شود و در تبلغات آن گفته شده است: «10 گلوله را با سرعت نور شلیک کنید».


9

اسلحه FN Model 1910 در کارخانه Fabrique Nationale ساخته می‌شود و مدل 1910 آن یکی از کاربردی‌ترین انواع این سلاح است که توسط «جان برونینگ» طراحی شد. این سلاح در تاریخ نطامی جهان بسیار مشهور است.


 

10

اسلحه اسپانیایی llama Especial اصطلاحا تک-اقدامی است و به همین خاطر پیش از هر شلیک باید آماده شود. مدل 1911 این سلاح در منطقه اروپا و آمریکای لاتین بسیار کاربرد داشته است.


11

اسلحه CZ VZ 61 Skorpion توسط ارتش چکسلواکی برای سرنیشنان تانک و دیگر افراد نظامی ساخته شد. این سلاح کوچک کالیبر 32. داشت.


12

اسلحه Remington Model 51 در سال 1918 توسط شرکت Remington ارائه شد و مدل اصلی آن با نام R51 توسط «جان پدِرسِن» طراحی شده بود. این اسلحه تک-اقدامی بود.


13

اسلحه Walther PPK با نام «اسلحه جیمز باند» هم شناخته می‌شود که با کالیبرها و طراحی‌های مختلف خود طی 80 سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است.


14

اسلحه Heckler & Koch HK P7K3 شهرت فراوان داشت. مدل اولیه آن با نام P7 در خانواده سلاح‌های چکشی طبقه‌بندی می‌شد و محبوبیت فراوانی کسب کرده بود.

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد