گروه مجلات آنلاین عصر ایران
خانهتجهیزات جانبیگلوله 9 میلیمتری در گوش شما!

گلوله 9 میلیمتری در گوش شما!

گلوله 9 میلیمتری در گوش شما!

مجله تصویری سلاح مهم نیست با NINES چه سبکی از موسیقی را گوش می‌دهید، زیرا این هدفون می‌تواند همه فایل‌های صوتی مورد علاقه شما را با بهترین کیفیت پخش کند.

1

تجربه گوش دادن به موسیقی با کیفیت بالا، بدون صداهای اضافی و با وضوح کامل از جمله اتفاقاتی است که کمتر صورت می‌گیرد و هدفون NINES که در شرکت Munitio ساخته شده است به واسطه بهره‌مندی از سیستم Silicone Hollow Points که صداهای اضافی محیط را ایزوله می‌کند، این تجربه را برای شما محقق می‌سازد.

 

هدفون NINES Earphones کیفیت صدای باورنکردنی را برای شما ارایه می‌دهد و البته به جز این مورد قابلیت‌های دیگری را هم شامل شده است. این گجت کوچک که مبتنی بر مغناطیس 9 میلیمتری نئودیوم ساخته شده است، سیم‌های مسی با آلیاژ بسیار بالا را در خود جا داده که روی آن یک لایه تیتانیوم استفاده شده است تا به زیبایی و مقاومت این محصول بیافزاید. این هدفون طرحی شبیه به گلوله دارد که این طراحی بر جذابیت های آن افزوده است. از نظر ابعاد پیستون این مجموعه صوتی دقیقا اندازه ای برابر با یک گلوله 9 میلیمتری دارد.

3

از دیگر قابلیت‌های قابل ملاحظه در این هدفون می‌توان به کابل یکپارچه Kevlar، گوشی‌های ساخته شده از طلای 24 عیار، و سه کلید کنترلی اشاره کرد که با دستگاه‌های اپلی سازگاری دارند و یک کلید نیز به صورت ویژه برای کنترل دستگاه‌های اندرویدی در نظر گرفته شده است.

5

این هدفون در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و مشکی ساخته شده است و کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را با قیمت 37 دلار خریداری کنند.

4

اشتراک گذاری با :
امتیاز به این نوشته
بدون نظر

متاسفانه فرم اظهار نظر در حال حاضر بسته می باشد